tankboy Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg har merket en underlig ting. Når jeg skal velge java-applikasjoner bruker mobilen lang tid på å vise hvilke programmer jeg har installert. Men hvis du under visningen av denne loade-skjermen trykker på den midterste tasten øverst (ekstrafunksjonsasten), kommer du direkte til denne listen. Jeg vet ikke om dette fungerer på andre T720 også, men i alle fall på min Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 La meg gjette; du trykker for å komme inn på "Spill og programmer" så kommer Java-logoen opp? Dette er ingen loading, hehehe... Det er bare litt reklame... samme hvilken tast du trykker på får du vekk den... Jeg har lagt spill som [ned]-tasten, jeg trykker bare to ganger, så slipper jeg den logoen Lenke til kommentar
tankboy Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Du har helt rett ;-) Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 dæven, ditta visste ikkje eg.. Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Den er jo litt stilig den logoen da Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Ja, det er jo Suns originale Java-logo. Den finner man på alle Motorola med Java, men ingen NOKIA 8) Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 er her andre en med som er plaget med "flimring" på skjermen på sin t-720? nokon loddrette striper der det er litt grafikk.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Ja, det er jo Suns originale Java-logo. Den finner man på alle Motorola med Java, men ingen NOKIA 8) Bare det aldri kommer opp noen microsoft logo, så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå