Gå til innhold

Bk - enda litt meir vatn

Anbefalte innlegg

To bilder til frå gårsdagens tur. Akkurat no ventar eg egentlig berre på at regnet skal løye litt, og NCC, skal flytte valsene sine ut av veien, slik at det går an å komme forbi. Vil tilbake i løpet av dagen. Er litt kjedelig å ta med 17-85'en, ettersom det ikkje er det mest solide som fins. Ikkje veldig godt værtetta heller akkurat, menmen.

Slakt og slikt er alltid velkomment.

post-69255-1213266504_thumb.jpg post-69255-1213266426_thumb.jpg

Egne tankar: Det eine burde eg kanskje retta litt opp. Men vinkelen på spesielt det mest synlige treet blir uansett litt rar. Bildet var tatt på skrått nedover. Det andre er retta opp litt og croppa litt. Muligens det eg likar best. Begge kunne mest sannsynlig vore litt mindre rotete og kanskje litt lysare i enkelte skyggeparti. Det med at dei er rotete, får vi ta neste gang eg stikker opp, men har få plana om å begynne å rydde skogen for å få tatt bilde.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å få denne effekten så må du ha litt lang lukkartid. Må unngå at vatnet blir fryst av raske lukkertider, og det spørs også litt kor raskt vatnet bevegar seg. Frå eit halvt sekund og meir vil nok kunne skape denne effekten. Det er likevel viktig å passe på at det ikkje er for mykje lys ute, for då er det enten umulig å få lang nok lukkertid, eller så blir bilda veldig lyse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...