Gå til innhold

Erfaringer med posten

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en pakke fra netshop. Jeg har ikke mulighet til å gå ned på posten så jeg bestilte hjemkjøring på kveldstid mellom kl 17 og 21.

Jeg sitter hjemme hele dagen og venter på pakken, men ingen pakke kommer. Så ser jeg på pakkesporingen og der står det

FORSøKT UTLEVERT

Årsak: Adressaten ikke inne / forretn. stengt

Tiltak: Sendingen levert utleveringsenhet

Det er noe forbaska bullshit. Jeg var som sagt hjemme hele dagen og har utsikt over hele gaten jeg bor i. Så jeg hadde både sett og hørt om det var en postbil i nærheten.

Så idag kommer det lapp i postkassen

Posten har vært her, du var ikke hjemme

:realmad:

Det står også at den ble forsøkt levert kl 15.23. Det er da ikke mellom 17 og 21?!? Ikke at det har noe å si for jeg var hjemme hele dagen.

Jeg ringte ned til posten og fikk da ei sur gammal mærr i andre enden. "ja du må ikke skylde på oss fordi du ikke var hjemme vettu"

Så ser jeg pakkesporingen nå og der står det

AVVIK I PRODUKSJONEN

Årsak: Feilsendt

Tiltak: Videresendt

Hva i huleste holder de på med der nede. Den var jo på riktig plass og så sender de den plutselig langt avgårde.

Jeg håper virkelig at jeg kan forvente å iallefall få pengene jeg betalte for hjemkjøring igjen.

post-42627-1213266353_thumb.jpg

Endret av tonna
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke opplevd akkurat dette, men jeg har opplevd at pakkene mine blir feilsendt. Da tar det jo flere dager ekstra. Har også opplevd at dumme postmenn har presset pakker ned i postkassen, pakker som ikke har plass i det hele tatt. Hvis pakken er for stor skal den hentes på postkontoret eller lignende. Har bestilt en del vinyl de siste åra, og har alltid fått hentelapp, men her for en stund siden var det en hjernedød idiot som hadde klemt sammen vinylen og lagt den i spenn i postkassa mi. Jeg gjentar: I spenn! Dessverre noen der ute som ikke kan jobben sin, og heller ikke bryr seg noe nevneverdig om å levere pakken hel.

Endret av Leeroymonster
Lenke til kommentar

Har skjedd det samme med meg to ganger i løpet av den siste tiden. Jeg var hjemme HELE dagen, men ingen ringte på døren. Fikk heller ikke en lapp i postkassa som de skal legge etter de har vært der (forsøkt utlevert). Sjekket pakkesporingen utpå ettermiddagen og da var de visstnok hjemme hos meg midt på dagen. :no:

Lenke til kommentar
Posten har liksom ikke de helt store konkurrentene, så de kan liksom styre på akkurat sånn de vil. På samme måte som NSB.

Ja, dessverre er de ganske alene om å sende pakker til oss privatbrukere.

Derfor jeg nå spør om selgerne bruker UPS eller DHL. De har jeg hvertfall bedre erfaringer med.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Er også veldig irritert på posten for tiden.

Jeg har bestilt mye fra komplett.no før og da har jeg fått pakken innen 5 dager, men denne gangen? Nei da, har nå gått 7 dager siden jeg bestilte og enda ingen pakke, og det etter at jeg har betalt 419kr i porto :realmad:

Forventer kjappere levering .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...