zeltex Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Hei Oppdaterte så klart til Opera 9.5 i dag morges når jeg så det var kommet ut. Men etter å ha gjort det, får jeg plutselig ikke lov til å laste ned mail fra min online.no konto. Får authorization failed fra online.no konto, mens på min uio.no mail ikke får problemer. Jeg skal ikke si sikkert om problemet er kobinasjonen online.no, opera 9.5 og studentnettet til Universitetet i Oslo, men det er jo rart at jeg fikk hentet mail rett før oppdateringen og ikke etter. Noen som har samme problemet? edit: Løsning funnet: Opera hadde lagt til kryptering på kontoen. Når denne ble skrudd av fungerte det Endret 12. juni 2008 av zeltex Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Bruker du mailfunksjonen i Opera, eller er det online sin webmail-løsning du tenler på? Sistnevnte fungerer ihvertfall finfint her. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Ja, det er så klar mailfunksjonen i opera det er snakk om. Får logget inn på www.online.no med brukernavn og passord. edit: Løsning funnet. Endret 12. juni 2008 av zeltex Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det samme skjedde her dersom jeg hadde på autorisering. Byttet til "plaintext" og det fungerte. Kanskje forsøke det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå