-Just-Me- Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ikke klag over at e ikke har googla og søkt på diskusjon nå, for det har jeg. Prøvde å finne ut om det er call of duty 4 demo til playstation 3. Siden jeg vil kjøpe cod 4 på ps3 og lurer på hvordan det er. Så, er det en demo til ps3? Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Tror ikke at det er det nei. Har du sjekka PS-store ? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Tror ikke at det er det nei. Har du sjekka PS-store ? Har sjekka der ja, og så vidt jeg ser er det ingen demo av cod 4 der.. er jo egentlig litt rart.. Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 det kom ingen demo av cod4 til psn store Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Uansett, spillet er ufattelig bra. Både Single-og multiplayer Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Spillet kan absolutt anbefales, ja! Liker du FPS-spill og krig, så vil Call of Duty 4 garantert falle i smak. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ligger det ikke på PS store så fins det ikke. Lover deg du vil like spillet, desidert beste FPS til konsoll spør du meg. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Ligger det ikke på PS store så fins det ikke. Lover deg du vil like spillet, desidert beste FPS til konsoll spør du meg. Det har seg da sånn at jeg har cod 4 på pcen xD.. Så jeg vett hvor knallbra det er Men Stakkars PCen min begynner å bli litt treig.. lagge litt på cod singelplayer.. og grafikken på ps3 er visst bedre? Og neste gang e må formatere pcen slettes ALT av mulitplayer som e har gjort og seff singelplayer... Det unngår man jo (nesten) med ps3.. så jeg lurer da på: er det verdt det å kjøpe cod 4 på ps3 når jeg har det på pc? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ta backup av savegames'a så slipper du det problemet når du formaterer.. Jeg har CoD4 til 360 og pc, og syntes (med unntak av grafikken) at det er mye diggere på konsollen. Kan ikke se for meg at det er noen store forskjeller på 360 og Ps3 versjonene, så jeg mener det bare er å kjøpe i vei. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Ta backup av savegames'a så slipper du det problemet når du formaterer.. Jeg har CoD4 til 360 og pc, og syntes (med unntak av grafikken) at det er mye diggere på konsollen. Kan ikke se for meg at det er noen store forskjeller på 360 og Ps3 versjonene, så jeg mener det bare er å kjøpe i vei. Hva mente du med: (med unntak av grafikken) ? at d r dårligere grafikk på Xbox? eller er det jeg som surrer? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hva mente du med: (med unntak av grafikken) ? at d r dårligere grafikk på Xbox? eller er det jeg som surrer? At grafikken er bedre på pc tipper jeg. Xbox 360 og ps3 versjonen er veldig like, ps3 ligger muligens et halvt nesebor forann når det gjelder textures. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Etter det jeg har sett, pisser PS3-grafikken i CoD på PC-versjonen sin Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det spørs jo hva slags pc du har Men med mindre du har en utrolig bra pc så vil det nok se bedre ut på ps3 ja Lenke til kommentar
arokh Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Ehm, PS3 kan vel neppe nærme seg en high-end PC grafikkmessig. Men det ser veldig bra ut på PS3, er helt hekta jeg ihvertfall Dessverre så er det en ting som mangler i PS3 versjonen; rumble. Infinity ward har sagt at de ikke vil legge til støtte også, det er litt kjipt. 360 versjonen er nok dessverre bedre, den får oppdateringer først også. Endret 13. juni 2008 av arokh Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Ok , men en gang for alle! Hva er best grafikk messig; PC eller PS3 ? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 For å si det sånn, en high-end PC kunne skyve fler polygoner enn PS3 ved launch. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Har en tre år gammel pc med AMD3500+, 7800GTX, 2G RAM... Trodde COD på PS3 ville være bedre enn på PC-en min...men når jeg så de spilte det på en spillbutikk i Stavanger, så må jeg si at jeg er ikke så sikker på om de hadde noe bedre grafikk... Muligens mye det samme... Så jeg tror ikke du trenger så veldig high-end pc i dag for å kjøre bedre grafikk enn PS3. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Stemmer nok det, skjermkortet i PS3 er ikke så ulikt 7800GTX. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Skjermkortet i PS3 er vel faktisk 7800GTX? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det er ikke et standard 7800GTX kort, men et nvidia spesialtilpasset for ps3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå