Gå til innhold

Fag som privatist

conolo

Anbefalte innlegg

Har planer om å ta noen fag som privatist for å trekke opp snittet litt (bør helst få 6 i faget). Er det noen som vet om noen litt enkle fag man kan ta? Tenker da først og fremst på muntlige fag, de er det lettest å få bra i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har planer om å ta noen fag som privatist for å trekke opp snittet litt (bør helst få 6 i faget). Er det noen som vet om noen litt enkle fag man kan ta? Tenker da først og fremst på muntlige fag, de er det lettest å få bra i.

Følger du kunnskapsløftet eller reform-94?

Lenke til kommentar
Hvis det er videregående er sikkert IKT lett... ikke at jeg har hatt det, men har hørt det er ganske lett...

Han snakker jo om å gå opp som privatist, så da er det vel ganske innlysende at det er snakk om videregående? :)

Ja, det er vel det :!:

Lenke til kommentar
Blir litt for dumt å bare "regne med" det. Hvis det er feil så får jo trådstarter null ut av denne tråden.

men vi andre kan jo få noe ut av dette, da jeg lurer på det samme...

Psykologi og filosofi fagene! de er lette! De fleste jeg kjenner, har fått 6'er. Synd jeg ikke kan ta valgfag p.g.a. kunnskapsløftet.

Lenke til kommentar

Går allmenn ja, eller går ut av allmenn nå (reform - 94.) Tenkte litt på å ta valgfagene, men vil man kunne ta dem f.eks til neste vår tror dere? Er også usikker på om alle fylkene har de samme valgfagene, men får sjekke privatistweb når den tid kommer da.

Tror dere rettslære kan være lett å ta? Tenker da på 2.klasse rettslæren siden den er muntlig.

Tar i mot andre tips til "lette" fag med glede :)

Skal ha et år sånn halveis i utlandet med litt studering etc, så jeg tenkte å ta noen lette fag for å få opp snittet til jeg søke igjen til opptaket i 09. Skal på NHH, og vil være sikker på at jeg kommer inn!

Har fra før av tatt 2BI og 3BI, så jeg kan ikke ta de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...