Stvg9124 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Et par ganger var bare en måte å si det på, varierer jo på hver enkelt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 To kondomer er uansett ikke måten å gjøre det på. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 To kondomer er uansett ikke måten å gjøre det på. Jeg tror det blir feil at du vet slikt, siden du ikke har bruk for kondom når du har sex. Eller har du? Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det som funker for meg når jeg ikke vil komme er å regne mer eller mindre komplekse mattestykker i hodet. er jo litt trist å måtte regne mattestykker under akten for å gjøre jenta "happy" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 To kondomer er uansett ikke måten å gjøre det på. Jeg tror det blir feil at du vet slikt, siden du ikke har bruk for kondom når du har sex. Eller har du? Går på pillen, og er jente. Men det er da allmenn kunnskap at to kondomer skaper mer friksjon og gjør det lettere for det å sprekke. For all del, om jenten går på pillen og du vil senke følsomheten er det bare å kjøre på med to kondomer (jeg ser fortsatt ikke poenget i å ødelegge sexen sin), men om dere kun bruker kondom som prevensjon tror jeg det er tryggest å holde seg til et. Lenke til kommentar
superkenny Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 onaner mye før du møter henne,gjerne en gang 1-3 timer før du skal ha sex(om mulig) du vil da i det fleste tilfeller holde enda lenger;) men om hu har hatt sex et par ganger før er nok ikke hu helt opplært heller,så tror nok ikke hu helt veit hva som er "god sex" enda..du har ingenting ¨å frykte;) å går det fort er det bare å kjøre på en gang til? si hu var så sexy at det ble vanskelig for deg å holde da:) Hu er nok like spent som deg, å jenter tenker veldig mye rundt dette som vi gutta ikke tenker på alltid:) bare ta alt som det kommer så går alt bra Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det som funker for meg når jeg ikke vil komme er å regne mer eller mindre komplekse mattestykker i hodet. er jo litt trist å måtte regne mattestykker under akten for å gjøre jenta "happy" Nei, egentlig ikke. For saken er den at dama mi har veldig lett for å komme(enten det er fysisk eller bare jeg som er flink? ), og derfor pleier å komme en gang eller to før jeg kommer. Men hu liker at hu kommer samtidig som meg, og jeg merker jo såklart på hu om det er rett før eller ikke! Om det ikke er helt rett før, så må jeg jo holde ut ei lita stund til for å gi hu the ultimate pleasure! Og som de fleste andre gutter, liker jeg deilige damer(nei, hu er ikke feit og ekkel), og da har jeg jævlig tungt for å holde meg. Vi har vært sammen i over to år, men sliter fortsatt med å ikke holde så lenge. Men for all del, det er ikke snakk om en 5 minutters lek. Vi holder da på ei stund, og vi har det da utrolig moro begge to! (hvis noen legger merke til at jeg sier "da", i steder for "når", så er det fordi hu er på ferie i USA og skal være der i totalt 25 dager. Så nå har det gått over en uke siden sist Begynner å få abstinenser) BTW, hvorfor synes du det er trist? Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 BTW, hvorfor synes du det er trist? fordi man skal kose seg under akten, ikke regne matte og tenke på ekle ting for å holde ut lengre Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Tro du meg, jeg koser meg uansett! Liker både matte og sex! Neida Jeg gjør såklart ikke det hver gang, men i nødstilfeller, hvis hu ikke har kommet allerede, må jeg gjøre det som trengs for å holde ut Du må jo innrømme at det er utrolig tilfredstillende å se henne i øynene og se at hu stønner av nytelse!? Forresten, den her kan tolkes litt frekt er jo litt trist å måtte regne mattestykker under akten for å gjøre jenta "happy" tongue.gif Tror du ikke jeg klarer å tilfredsstille dama mi? Hu er viktigst, uansett hva. Vil heller at hu skal komme enn at jeg skal komme! EDIT: Sorry, men jeg løy. Jeg er viktigst. Mohahaha. Men hu er også litt viktig da Endret 2. juli 2008 av conflict Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 det var overhodet ikke frekt ment, og jeg er ganske enig med deg Lenke til kommentar
superkenny Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hvis du ikke har hatt sex med hu før syns jeg rett og slett du skal ta det for det det er: sex med en ny jente for første gang,altså forventer nok ikke hu å bli tilfredstilt som en gudinne..å om hu gjør det,så bør du finne deg no annet;) greit at dama er viktigst å at heller hu skal komme,men hvis du alltid lar hu få det som hu vil,så ender du opp uten meninger og med ei dame som tror hu kan kontrollere deg og bestemme alt du skal og ikke skal..å kanskje hu kan det? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 det var overhodet ikke frekt ment, og jeg er ganske enig med deg Tenkte egentlig det. Derfor jeg sa kan Uansett, er det en ting jeg tror vi alle er enige om! Sex er digg, uansett hva Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 greit at dama er viktigst å at heller hu skal komme,men hvis du alltid lar hu få det som hu vil,så ender du opp uten meninger og med ei dame som tror hu kan kontrollere deg og bestemme alt du skal og ikke skal Amen! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Om man er redd for at den sprekker, så tar man en kondom, tar chilisaus utpå, og en kondom utenpå der igjen. Så sprekker den ytre, så hører du det, sprekker den indre, så kjenner du det Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det som funker for meg når jeg ikke vil komme er å regne mer eller mindre komplekse mattestykker i hodet. Skjønner ikke hvordan du får til det. Kanskje kroppen og huet mitt lever hvert sitt liv, har iallfall ikke sjans.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Om man er redd for at den sprekker, så tar man en kondom, tar chilisaus utpå, og en kondom utenpå der igjen. Så sprekker den ytre, så hører du det, sprekker den indre, så kjenner du det Genialt! HAhahaha Lenke til kommentar
superkenny Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Om man er redd for at den sprekker, så tar man en kondom, tar chilisaus utpå, og en kondom utenpå der igjen. Så sprekker den ytre, så hører du det, sprekker den indre, så kjenner du det Dette er en "gammel" historie som funker,men det skal sies at det brukes først kondom,så "tigerbalsam" and then kondom nr. 2, å IKKE chillisaus. veit ikke om du har testa med chillisaus,men dette vil synes..å da får du ikke sex test på egen risk..å bruk tigerbalsam om du absolutt MÅ ha 2 kondomer på.. Men det er jo grunner til at de ikke har laget kondom flere cm tjukk da..tenk på det;) Endret 5. juli 2008 av superkenny Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 WHY?? Skjønner ikke vitsen med å ha tigerbalsam inni jenta (gjelder jo kun hvis kondomen sprekker) Hva slags Ph har tigerbalsam? Er den for høy eller for lav så kan jeg tenke meg at begge får vondt AU!!! Får vondt av bare tanken. Lenke til kommentar
superkenny Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 WHY??Skjønner ikke vitsen med å ha tigerbalsam inni jenta (gjelder jo kun hvis kondomen sprekker) Hva slags Ph har tigerbalsam? Er den for høy eller for lav så kan jeg tenke meg at begge får vondt AU!!! Får vondt av bare tanken. Dette er et gammelt røver-triks sånn at du veit om kondomen sprekker,sånn at du kan trekke deg ut sånn at det ikke går for deg inni dama å at du plutselig gjør hu gravid osv..å hvis jenta da hyler å du trekker deg ut er fortsatt en kondom hel;) syns du det virker mer logisk med chillisaus som på ingen måte er laget under kliniske forhold? nei..tenkte meg det! Jeg syns ikke man skal bruke no "ekstra" å jeg syns det holder med en kondom jeg,bruker du den riktig går det bra:) dro det fram fordi historien om chillisausen har blitt fortalt videre fra den opprinnelige "tigerbalsamen" kun derfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg