Gjest Båbå1 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ok, skal gjøre en lang historie kort. Jeg er en gutt på 16 år, som har funnet seg en dame. Hun er 15. Snakket mye om sex, og sånnt. Skal møte henne om 2 dager, da er det 90% sjangse at vi skal ha sex. Hun har hatt det et par ganger, og jeg hat sagt at jeg hatt sex, som er da sant, men LENGE LENGE siden.... Også har jeg sagt at jeg har hatt sex men ikke sååå lenge siden. Hva om jeg kommer veldig tidlig? Eller noe sånnt? Hva skal jeg gjøre? Si sannheten? Hva om hun blir sikkelig skuffet? Hva om hun ikke liker meg? Kan dere si hva som er smartest, og ikke si sånn "hvis hun liker deg, er det greit får henne", bare si hva dere synes er smartest. mvh Båbå Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det smarteste er å ikke tenke på det i det hele tatt. Ta det som det kommer. Kommer du for tidlig, husk ett gjennomsnittssamleie varer i 3 minutter, så kan du trøste deg med at det hender selv den beste. Det er forøvrig ikke lengden på ett samleie som avgjør hvor bra sexen er, det er kvaliteten. Lykke til. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det beste tipset jeg kan gi deg består av disse to ord: Tenk mindre! Jo mindre du tenker over sånne ting jo bedre går det. Prestasjonsangst er helt vanlig, men likevel så finner folk hverandre og puler som kaniner. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hva skal jeg gjøre? Si sannheten? Hva om hun blir sikkelig skuffet? Hva om hun ikke liker meg? Kan dere si hva som er smartest, og ikke si sånn "hvis hun liker deg, er det greit får henne", bare si hva dere synes er smartest. mvh Båbå Ærlighet varer lengst etter min erfaring. Tviler på at hun blir skuffet. Men om hun blir det er det bedre å ta smellen nå, enn å ta den senere. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Om du er redd for å komme for tidlig, gjør som i american pie, tenk på en krakk eller bestemora di naken. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Husk å ha en kondom i baklomma da Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Husk å ta kondomen opp fra baklomma også ... Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Husk å sette det på også for den del... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 OI, noe er virkelig på gang! Mitt beste råd: Ærlighet varer lengst. Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hvordan kan det ha vært "lenge lenge" siden når du er 16. Urk :| Lenke til kommentar
kalli Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Tenkte jeg også på Holdt han på når han var 10 el? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ta en runk før du skal møte henne. Da kommer du ikke så fort. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ta en runk før du skal møte henne. Da kommer du ikke så fort. Er dette så lurt da? Tenk hvis han da ikke får den opp i det hele tatt? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ikke et par min før da. Burde funke med et par timer før. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ikke et par min før da. Burde funke med et par timer før. Brant meg på den her om dagen med dama mi. Hu kom uanmeldt 5 min etter jeg var ferdig. Utrolig irriterende at hu ville og at jeg ikke kunne:P Men en kjapp en ei stund før du møter hu funker fint det. Hvis ikke kan du prøve å få deg med noen andre i kveld eller i morra, så holder du litt lengre:) Det er vel det ultimate råd? Lenke til kommentar
Justtried Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Alt du trenger å huske; Kvalitet > kvantitet Hvis du skjønner... Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Alt du trenger å huske; Kvalitet > kvantitet Hvis du skjønner... Men det kan jo også være: Kvantitet=Kvalitet Endret 13. juni 2008 av Bolla29 Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Høres ut som noen som har store forventinger noe som kan få deg til å bli nervøs eller ikke få det til Menne mitt tips ville vært å tatt det rolig, slappet av og nyt det Btw til dere andre, KVALITET forran kvantitet Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ta en runk før du skal møte henne. Da kommer du ikke så fort. Er dette så lurt da? Tenk hvis han da ikke får den opp i det hele tatt? Joda, går fint det, bare du runker et par timer i forveien. Men jeg skulle egentlig si til det at det er bare å fortelle jenta om det, så slipper du noe som helst press. Hun forstår nok, alle kan ikke være erfarne sexguder, og alle startet uansett en plass først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Slapp av, det er viktig. Husker min første gang, da var jeg så nervøs at jeg faktisk ikke fikk til å komme Men det ordner seg nok, snakk sammen om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg