Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Lettjente penger, noen forslag?

filo

Anbefalte innlegg

Det er uansett ikke det enkleste å få seg penger uten å ha gjort en form av jobb for å få disse pengene.

Det enkleste burde egentlig være å lage en hjemmeside om et emne du kan mye om, der det er lite konkurranse og en nisje der du kan være rimelig alene. Hvis du treffer rett her, lager din side sånn att både mennesker og søkemotorer liker den. Er det ikke en umulighet å ha mellom 2 - 10 000 kr ekstra i inntekt i måneden avhengig av hvor god du er på å optimalisere siden i forhold til søkemotorer og mennesker! Og hvor bra informasjon du har selvfølgelig...

Det er ikke bare å slenge opp en side, slenge opp reklame, å forvente å få inn penger. Du må ha noe fornuftig informasjon.

Det er mange som har gjort dette som har en pen ekstra inntekt i måneden. Men det er klart, det ligger en jobb bak det hele, men det kanskje er en morsom jobb ... ?

Endret av Strukt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lagde to sider for akkurat den sistnevnte anledningen:) Den er ikke helt proff, så derfor er det ikke akkurat en ekstra inntekt, men mer ekstra lommepenger.

Gøy er det i alle fall, jeg lo godt første dagen da jeg så jeg hadde tjent noen få dollar:)

Lenke til kommentar
www.sindregamereviews.blogspot.com

Jeg har ikke giddet å lage flere innlegg en det som er

*Kremt* Du har ikke giddet å lage flere innlegg? Mener du ikke heller å direkte kopiere det andre har skrevet? :p

Det første jeg egentlig la merke til var skrivemåten i selve anmeldelsen, og til slutt hva du skrev som kommentarer på karakterene dine. Noe stemte ikke helt, og det endte opp med at jeg fant denne siden her, hehe.

Lenke til kommentar
Joda, men da må jeg bare viten hvordan jeg skal gjennomføre det, trenger kanskje en internetside feks.

Du trenger:

Ett domene, altså en egen internettadresse

Ett webhotell eller egen server

En god ide for innhold på siden

Kunnskap innen web, spesielt PHP og HTML

Kunnskap innen webdesign

Fordelen med dette konseptet er å få mange besøk, altså må du ha ett innhold som intresserer. Mange besøk vil bety at mange vil se reklamen du har på siden som igjen vil generere mer penger.

Google har ett meget intressant konsept som jeg ser mange her bruker, de viderformidler annonser på en meget enkel måte der du får betalt per trykk på annonsen.

Da er det jo enkel matte, mange besøkende.... mange trykk, mange penger.

Lenke til kommentar

jadda, men jeg ble bannet fra Google AdSense her om dagen, så nå er det over og ut. Begynte med litt ekte arbeid tilslutt, men kom i kontakt med en giftig plante eller noe og nå har jeg mye rare ting på armene:S Tjent opp litt over 2000 da:)

Lær deg å spill poker.

Kan spille poker, lærte av mamma da jeg ver liten;P Flink på pokerstars.com, men ikke like bra på facebook^^

Hysj v3g4rd, ingen skulle vite det!:p

Lenke til kommentar

Godt spørsmål, jeg er ikke sikker egentlig. Kan vise litt av en meldign jeg fikk.

Hei, **** *******!

Da vi nylig gjennomgikk opplysningene våre, fant vi ut at

AdSense-kontoen din utgjør en betydelig risiko for AdWords-annonsørene

våre. Vi har bestemt oss for å deaktivere kontoen fordi det å beholde

kontoen i utgivernettverket kan skade annonsørene våre økonomisk i

fremtiden.

Vi ber om forståelse for at vi anser dette som et nødvendig tiltak for

å beskytte interessene til både annonsørene våre og andre

AdSense-utgivere. Vi er klar over at dette kan forårsake problemer for

deg, så vi vil på forhånd takke deg for din forståelse og

samarbeidsvilje.

Ikke svar på denne e-postmeldingen hvis du har flere spørsmål om

kontoen eller det vi har gjort. Du finner mer informasjon ved å gå til

https://www.google.com/adsense/support/bin/...57153&hl=no.

Vennlig hilsen

Google AdSense

Lenke til kommentar

Det er mange regler i adsense, blandt annet husker jeg at det sto at du IKKE har lov til å oppfordre folk til å trykke på annonsene.

Om du ber venner på MSN, og familie om å trykke på annonsen. så vil du få en høy CTR. det vil si at du får mye høyere trykk per sidevisning enn gjennomsnittet. dermed vil du bli banned. det er lett å bli banned og ser mange som klager på det. så det beste er å lese reglene og vær forsktig med å bryte de.

OG, du skriver at du har prøvd å trykke på annonsen selv, noe som også ikke er lov, og kan veldig LETT føre til at kontoen blir banned.

Endret av kokkosbolle
Lenke til kommentar

Okokok, i get the messange lizzm:) Um, i hvertfal. Jeg leste gjennom reglene, eller halve greien. Tror ikke jeg fikk med meg så mye av det, og jeg forstår nå hvorfor jeg er bannet. Syns i hvertfall jeg skulle fått utlevert de dollarene jeg hadde opptjent:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Du setter inn en annonse i avisen:

Jeg garanterer deg en måte å tjene penger lett, raskt, enkelt.

( + masse masse sakelig stoff og sterke argument blablabla)

Alt du trenger å gjöre for å få tilsendt tips til å få til dette osv (blabla)

er å sende 100kr til en eller annen konto osv.

Så svarer du de som sender inn penger:

"gjör som meg".

Hah, har hørt den før, bare i et donald blad :p (seriøst)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...