Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Lettjente penger, noen forslag?

filo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selfølgelig finnes det metoder for å tjene penger lett helt lovlig :) , men problemet er å finne slike metoder. Det er nemlig ofte slik at når en slik metode først er brukt så er det vanskelig å tjene noe på samme metode senere, f eks hadde det vært nesten umulig å lage en ny søkemotor i dag og få suksess med den siden det allerede finnes mange store søkemoterer på nettet (google, yahoo osv).

Lenke til kommentar

Jeg har funnet en måte å skaffe meget lett-tjente penger på. Jeg kjenner til noen engelskmenn som har tjent stort på dette, men jeg vil selvfølgelig ikke røpe hva det er før jeg har satt det ut i live her i Norge. Dette er selvfølgelig helt lovlig, og faktisk utrolig simpelt. Håper ingen kommer meg i forkjøpet.

Lenke til kommentar
Jeg har funnet en måte å skaffe meget lett-tjente penger på. Jeg kjenner til noen engelskmenn som har tjent stort på dette, men jeg vil selvfølgelig ikke røpe hva det er før jeg har satt det ut i live her i Norge. Dette er selvfølgelig helt lovlig, og faktisk utrolig simpelt. Håper ingen kommer meg i forkjøpet.

Da bør du være rask å sette idé'en til livs :) .

Lenke til kommentar

Du setter inn en annonse i avisen:

Jeg garanterer deg en måte å tjene penger lett, raskt, enkelt.

( + masse masse sakelig stoff og sterke argument blablabla)

Alt du trenger å gjöre for å få tilsendt tips til å få til dette osv (blabla)

er å sende 100kr til en eller annen konto osv.

Så svarer du de som sender inn penger:

"gjör som meg".

Lenke til kommentar

Sebbe, den ideen var faktisk ikke dum i det hele tatt! Du tjener penger, og de kan anklage deg for svindel heller:) Jeg lurer på om det er noe å slå til på, men kanskje ikke i avisen.

Personlig trenger jeg penger selv, ca 2000. Gikk på ungjobb, men det var totalt skuff ettersom jeg satt i det stygge lokalet i 5 timer i dag uten at det skjedde noe som helst. Jeg gikk også på meny og spurte om de trengte noe, men de ansett helst de over 18, men jeg kunne skrive søknad. Jeg forsøkte også på noen andre butikker, samt en sportsbutikk, men ingen hell i dag heller. Kan vel si jeg trenger ideer jeg og:D

Og til slutt kan jeg nevne at jeg har en sånn side med reklame, og det funker til en viss grad. Jeg har bare en blogg jeg lagde for anledningen og det er ikke mye trafikk der, men om du har en proff side du kan få mye trafikk på, kan du hente inn en del penger;) Jeg ligger på ca 14 dollar nå, ikke noe å skryte av akkurat. (Google AdSense)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...