krabbepimpen221 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Idag fikk jeg vite at jeg kom opp i naturfag. Temaet er Kroppen, Kosthald og fordøying Hva er viktig? Hva skal jeg ha med?? Noen med erfaring så vil hjelpe? Skal bruke Powerpoint under framføringen. Tusen takk til alle som hjelper. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Du kan prate om Proteiner, fettsyrer, karbohydrater og andre næringsstoffer Du kan forklare hva som skjer med de forskjellige næringsstoffene gjennom fordøyelsessystemet Hvilken klasse? Lenke til kommentar
krabbepimpen221 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Eksamen 10klasse Her er listen min så langt men er jo kun halveis i boka KarbohydratFeitt Protein vitamin og mineraler sukker: monosakkarid, disakkarid og polysakkarid fordøying systemet Blodkrinsløpet -hjertet -blodårene -2 hovudruter med blod -celleanding Ekskresjon/Utskilling – avfallet må ut -nyrene -urin organa -vatn er viktigt Lereren sier at presentasjonen skal vare i 10-15min trur nok jeg får mer enn nok og snakke om... noe jeg bør fokusere på? Lenke til kommentar
krabbepimpen221 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 noen som vil hjelpe? : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå