int20h Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Med en tykkelse på bare 1,79 cm er Voodoo Envy 133 tynnere enn Macbook Air. Les mer Lenke til kommentar
DawnDusk Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Jøss, må vel være noe av det mest elegante jeg har sett - mye finere enn MacBook Air! Hadde jeg ikke hatt behov for å bruke min neste bærbare til videoredigering, ville jeg ikke vært i tvil Hva er forresten skjermstørrelsen til Voodoo? Endret 12. juni 2008 av DawnDusk Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Finns det noen som forhandler Voodoo i Norge? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hva er forresten skjermstørrelsen til Voodoo? 13,3 tommer i følge en av kildene til artikkelen. Jeg synes tastaturet så litt for flatt ut for min del og lakken ser ut som den tiltrekker fingermerker for lett. Vekta var ikke helt super og jeg synes hjørnene burde vært noe avrundet for å lettere få den inn i mykomslaget eller sekken med spor for 13,3" bærbare. Estetisk sett synes jeg hjørnene er helt ok. (Såpestykket macbook air ser for ufo ut) Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Steiki, den så ganske lekker ut. Foruten om den blodharry logoen.. Og når i helvete skal Hardware.no fikse så man kan kopiere tekst fra artiklene!! irriterer vettet av meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Noen som har peil på hva man får av tilkoblingsmuligheter her? På MacAir så var det jo veldig begrenset. Og kna man bytte batteri selv? Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ser nice ut ja! tenkte også på det med tilkoblings muligheter og helst cd/dvd rom, har den det så er den nok kongen på haugen! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Og når i helvete skal Hardware.no fikse så man kan kopiere tekst fra artiklene!! irriterer vettet av meg. Dette problemet gjaldt IE7, var det ikke slik? Jeg skal se på det i dag eller i morgen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Nå begynner vi å nærme oss Apple-nivået i design ja. Her har vi et virkelig alternativ om man ønsker godt design. Råpene laptoper. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Fungerer finfint i Opera 9.50b og FF3b5 på Kubuntu ihvertfall. Synes det var en flott maskin estetisk sett, men bærbar til 15k, eller pc i det hele tatt til 15k? Nææh. Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Og når i helvete skal Hardware.no fikse så man kan kopiere tekst fra artiklene!! irriterer vettet av meg. Dette problemet gjaldt IE7, var det ikke slik? Jeg skal se på det i dag eller i morgen. Internett Eksploderer! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Plutselig var ikke MacBook Air så spenende lenger Denne her var jo rålekker! Hadde jeg hatt råd skulle jeg nesten kjøpt en slik. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Dette problemet gjaldt IE7, var det ikke slik? Jeg skal se på det i dag eller i morgen. Stemmer det. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Gud den var sexy, møkka maskin overpriset seff samme så appel. Men er du ute etter design så må denne her treffe bra hos enkelte. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Gud den var sexy, møkka maskin overpriset seff samme så appel. Men er du ute etter design så må denne her treffe bra hos enkelte.Så lenge det ikke finnes en standard (og akseptert) formfaktor for så små maskiner så vil det koste - sånn er det bare. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Javel, spissere enn Apple Air også? http://www.itavisen.no/sak/772515/Kuttet_s...E5_Macbook_Air/ Nå blir det lettere å være terrorist tenker jeg, eller, det blir vel ett forbud mot å ha disse med på fly, man har vel ikke lov å ha skarpe gjennstander med seg. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ser nice ut ja!tenkte også på det med tilkoblings muligheter og helst cd/dvd rom, har den det så er den nok kongen på haugen! Den har ikke optisk drev, det er X300 fortsatt alene om ... Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Kan Vodoo kjøpes i Norge? Uansett, dette er et skritt i riktig retning eneste er den stive prisen... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Javel, spissere enn Apple Air også? http://www.itavisen.no/sak/772515/Kuttet_s...E5_Macbook_Air/ Nå blir det lettere å være terrorist tenker jeg, eller, det blir vel ett forbud mot å ha disse med på fly, man har vel ikke lov å ha skarpe gjennstander med seg. Visse folk burde hatt forbud mot å leke med harde gjenstander i det hele tatt... Voodoo maskinen var dritsexy Lenke til kommentar
Nator Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Nydelig. Vil ha! Men X300 har optisk drev i allfall... Følger dette ikke med i pakken til Vudu-maskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå