medlem-130744 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hei. Hvordan får man sortert filene etter sist endret i ei musikk mappe? Nyeste musikken øverst liksom Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Velg "Vis - Detaljer" og sorter etter "Endret dato". Hvis kolonnen "Endret dato" ikke vises, klikker du "Vis - Velg detaljer" og haker av for "Endret dato" først. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Det går ikke, har prøvd det før jeg spurte liksom Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Kanskje hvis du forklarer litt bedre hva som ikke går? Vista eller XP? Fungerer det i andre mapper? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 det går i andre mapper, har windows xp Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Hmmm.... Har du prøvd å legge musikken i en annen mappe da? Er det "Min Musikk" mappen du snakker om? HVA er det som ikke virker? Har du en kolonne som heter "Endret dato"? Er det musen som ikke vil klikke? Er det sorteringen som ikke virker? Endret 13. juni 2008 av trn100 Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 jeg har ei mappe på D disken, som heter musikk. når jeg legger inn nye sanger vil jeg ha de sortert etter dato, slik at de gamleste ligger nederst. Jeg har prøvd og koppiere de over til en annen mappe, men da endres datoen på alle filene. Jeg har også prøvd og legge inn andre filer i den mappa, men det virke ikke. Endre dato valget er borte, men det er tilstede i andre mapper. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Kanskje denne tråden kan være til hjelp. Lenke til kommentar
VikingEgil Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Når du er inne på mappen og har valgt å vise detaljer, prøv å høyreklikke øverst på det grå feltet (navnet på kolonnene) der "Artist", "Albumtittel", "Varighet" osv står, da skal du få opp en ganske lang liste med detaljer du kan velge blant. Bare huk av for "Endret dato" i denne listen så skal det komme opp. Edit: Oi, ja, så at en annen hadde foreslått akkurat det samme, gikk litt fort i svinga Men dette skal jo rett og slett gå, det funker helt utmerket her. Endret 17. juni 2008 av VikingEgil Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 det er rett og slett tragisk at jeg ikke finner en løsning på dette! Den linken Skagen kom med hjalp meg ikke så mye.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Du skal først velge Vis -> Detaljer i menyen, så skal du IKKE velge Vis -> Sorter etter. Istedenfor skal du høyreklikke på det grå feltet rett over listen med filer (der det står Navn, Størrelse, Type, Artist, osv på én linje bortover). Så velger du "Sist endret" fra høyreklikk-menyen. Klikk deretter på den grå linja der det nå står "Sist endret" for å sortere filene. Deretter kan du velge Vis -> og en den visningsmodusen du liker best. Eventuelt kan du bare slå av "husk visningsinnstillinger for hver enkelt mappe", endre sortering i en annen mappe, og så gå til mappen med musikken din. Endret 16. august 2008 av tsg1zzn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå