Thorsen Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Oh noes. They must not kill teh interwebz!! Uff, jorda skal jo uansett gå under den 21. desember samme året, så hvorfor egentlig bry seg? Vi skal jo alle dø!!! () Oi oi, jeg får bygge et bomberom og begynne å hamstre hermetikk i så fall :!: Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Oi oi, jeg får bygge et bomberom og begynne å hamstre hermetikk i så fall :!:I følge nettstedet, så slo Tom Cruise deg på målstreken: Tom Cruise, is an actor and film producer, as well as an active member of The Church of Scientology. Cruise is planning to build a $10 million bunker underneath his Colorado mansion in preparation for the end of the world, according to a new report. The Top Gun star is said to be taking the costly precaution in order to out-smart an evil intergalactic ruler called Xenu who, he believes, will attack Earth. Haha, den siden er så deilig teit Endret 13. juni 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Ja men jeg reklamerer ikke for hvor jeg har tenkt å bygge dette og at jeg har tenkt å "lure" en navngitt intergalaktisk keiser. Samtidig er jeg ikke så populær at tabloid pressen kommer til å skrive noe om det. Så hvis ikke kaizer Xenu leser diskusjon.no så er jeg ganske trygg sammenlignet med herr Cruise Endret 13. juni 2008 av Thorsen Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Asså.. Hva er det med konspirasjonsteorier og 2012 !? De er så glad i det årstallet Endel tror at langtidskalenderen til Maya kulturen stopper opp det året og derav tror de på verdensende. At kalenderen slutter det året stemmer dog ikke. Er klar over forklaringen for det året, men alikevell er det helt latterlig Maya lever visst fortsatt når man ser på de Montro om vi skal begynne med ofring til de store guder for å spare oss... Endret 13. juni 2008 av Vizla Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Asså.. Hva er det med konspirasjonsteorier og 2012 !? De er så glad i det årstallet Endel tror at langtidskalenderen til Maya kulturen stopper opp det året og derav tror de på verdensende. At kalenderen slutter det året stemmer dog ikke. Er klar over forklaringen for det året, men alikevell er det helt latterlig Maya lever visst fortsatt når man ser på de Montro om vi skal begynne med ofring til de store guder for å spare oss... Foreslår vi begynner med politikere og konspirasjonsteoretikere. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Asså.. Hva er det med konspirasjonsteorier og 2012 !? De er så glad i det årstallet Endel tror at langtidskalenderen til Maya kulturen stopper opp det året og derav tror de på verdensende. At kalenderen slutter det året stemmer dog ikke. Er klar over forklaringen for det året, men alikevell er det helt latterlig Maya lever visst fortsatt når man ser på de Montro om vi skal begynne med ofring til de store guder for å spare oss... Foreslår vi begynner med politikere og konspirasjonsteoretikere. Hva med idiotiske skuespillere som Tom Cruise også ? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 lol... enn at geeksa må bruke så mye penger på tits bare for å få en pissvideo ut på youtjub. Lenke til kommentar
Lusido1992 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Høres far fetched ut. Gjennom tidene har statsmakter alltid prøvd å kontrollere informasjonsflyt til sitt eget formål. Internett er ukontrollerbart i sin anarkistiske natur, så det er vel USA's / Kina's / Englands våte drøm å få en versjon som er kontrollerbar. Ikke se bort i fra at det kan skje noe liknende i fremtiden, selv om dette virker som en hoax. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Høres far fetched ut. Gjennom tidene har statsmakter alltid prøvd å kontrollere informasjonsflyt til sitt eget formål. Internett er ukontrollerbart i sin anarkistiske natur, så det er vel USA's / Kina's / Englands våte drøm å få en versjon som er kontrollerbar. Ikke se bort i fra at det kan skje noe liknende i fremtiden, selv om dette virker som en hoax. Er det egentlig myndighetene, nå synes jeg det virker med som det er media som står bak. Samfunnet er bygget på tillitt men det virker som om media ønsker å ødelegge dette med sine artikler som "Se hva vi fikk gjennom sikkerhetskontrollen" --"Vi spør myndighetene er dette sikkert nok" ----Myndighetene får pes og innfører enda strengere sikkerhetskontroll "98% blir mobbet på Internett" --"Hvor er beskyttelsen av de svake, har myndighetne glemt dette" ---Myndighetene får pes og strammer inn "Man faller i trappen på oljeplattform" --"Dårlig HMS, hvordan føler myndighetene det når deres mangel på regler har ført til at noen har skadet seg ?" ---Myndighetene får pes og det blir ulovlig å gå i trapper uten å holde seg i gelenderet (fakta) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå