djsimen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) hei dere. bor i nærheten av et flyktning mottak. der har beboerne pc'r med "beta-windows" (for å kalle det noe).. grunnen til at de ikke har kunnet bruke linux er et program som de aller fleste bruker mye. "paltalk". dette programmet har jeg ikke fått til å fungere på linux. dvs. jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal få det til å virke på linux. er det noen som har testet dette programmet eller som kunne testet og sett om de klarte å få dette til å virke i linux? (en fordel om det er noen av de nyere "enkle" distroene.. siden de "tunge" distroene antakelig blir litt for omfattende å konfigurere for en "lin00b" som meg) er også ønskelig å kunne bruke msn/lignende program med webcam. alle tips mottas med takk. ps! her har du faktisk sjangs til å gjøre en "forskjell" med nye brukergrupper som kan bli lært opp til å bruke korrekt/feil (alt ettersom hva man mener) os.. peace.. Endret 12. juni 2008 av djsimen Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 http://www.locohacker.net/Paltalk_Programs...Linux_L197.html Googlet litt og fant dette, kanskje det er noe brukbart? Lenke til kommentar
djsimen Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 takker for tilbakemeldinger. skal se om jeg får testet ut begge deler i løpet av kort tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå