barney Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Flyttet nylig til en hybel der utleier står for Internett og jeg får altså ikke logget meg på routeren, slik at jeg heller ikke får åpnet opp porter og blir connectable med Utorrent. Derfor lurer jeg på om det finnes noen programmer eller andre løsninger som gjør at jeg kan få dette til uten tilgang til routeren? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Er problemet at du mangler brukernavn og passord? Eller får du ikke kontakt med routeren via http? Lenke til kommentar
barney Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Er problemet at du mangler brukernavn og passord? Eller får du ikke kontakt med routeren via http? Jeg får kontakt med routeren og har prøvd meg med standard brukernavn og passord, men det funket ikke Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Nå er det ikke din router - men hybelvertens sin. Du har med andre ingenting inne på den å gjøre uten hans tillatelse (og får du tillatelse vil du også få bruker/passord av ham). Lenke til kommentar
barney Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Nå er det ikke din router - men hybelvertens sin. Du har med andre ingenting inne på den å gjøre uten hans tillatelse (og får du tillatelse vil du også få bruker/passord av ham). Nettopp, det er derfor jeg lurer på om det finnes noe program som gjør at jeg kan "forwarde porten" uten at det blir gjort instillinger på routern? (Altså at effekten blir den samme som at jeg ville åpnet opp porten) Endret 12. juni 2008 av barney Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Er UPNP skrudd på og programmet ditt støttere dette så skal det ordne seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå