bjoen2 Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Lurte på om det er interesse for mine bilder og forklaringer rundt mitt vannkjøl og "modde"prosjekt. Har akkurat kommet igang med å legge ut noen bilder med forklaringer på min hjemmeside. Er det interesse, så vil jeg legge ut resten fortløpende. Dette blir et omfattende prosjekt med vannkjølt CPU, GPU og chip, samt 3 stk HDD kjølere, og en masse endringer og modifikasjoner av et Chieftec bigtower kabinett. Min hjemmeside: www.home.no/bnilsen Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 interesangt prosjekt men mange av bildene fungerer desverre ikke pm meg når du har fiksett dette .. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 hehe.. du har jo skjært ut vindu nesten prikk likedan som jeg har bortsett fra at jeg var så teit at jeg ikke runda kantene :oops: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Ser bra ut, men som sagt mange bilder fungerer ikke , og... : Hvis du skal poste om slike prosjekt så gjør du det her under chasemod-delen på overklokking.no sitt forum. B|Real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå