Gå til innhold

BK : Imperiets marsj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha... på bilde nr2 fikk jeg noen vittige assosiasjoner med min tid på madla hvor vi marsjerte bortover å så kjempemasse opp til han kvartermesterspira foran som kunne denna driten så godt.... Vi gikk så stramme vi bare kunne for å se så propre ut som overhodet mulig... hehe...

Those were the days..!!

Æ må flir!!! :lol::thumbs:

Endret av chris300
Lenke til kommentar

Husker et ord jeg hørte ofte i forsvaret: "DET HØRES UT SOM ET TAKRAS NÅR DERE STOPPER! SKJERP DERE!!".

Herlige bilder med morsomme situasjoner. Jeg liker fargene, DOF, lyssetting og redigering, det ser veldig bra ut synes jeg, uten at jeg kan utpeke en klar favoritt. De ser nesten forbausende levende ut til å være LEGO-figurer.

Lenke til kommentar

Siden jeg selv (hvem gjorde ikke det?) vokste opp med Lego, så føler jeg meg nesten innhabil til å kommentere bildet. Men det er vi jo alle, og det er ikke rart at alle liker det de ser. Det gjør også jeg, og skulle ønske jeg var tilbake til de dager igjen, sukk. Det dukker visst opp flere bilder som gjør meg melankolsk i disse dager.

Lenke til kommentar
Stilig. Men jeg skulle gjerne hatt litt mer avslutning på historien - krokodilleangrepet føler jeg bare er en liten hindring.

helt riktig, men jeg må først få tak i den legoen jeg trenger for å avslutte historien, og den hadde de ikke i den lekebutikken jeg dro til :p

Episode II kommer, litt usikkert når, men satser på å få den ferdig i løpet av helgen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...