d0ppler Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Har vært i butikken og handlet lego (!) etter at jeg ble veldig imponert av dette bildesettet fra Balakov, og har lagd noen scener for å eksperimentere og lære mer i denne fascinerende hobbyen. Så her kommer en liten bildehistorie. 1. Briefing 2. Imperiets marsj 3. Mann mot natur Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Hahaha... på bilde nr2 fikk jeg noen vittige assosiasjoner med min tid på madla hvor vi marsjerte bortover å så kjempemasse opp til han kvartermesterspira foran som kunne denna driten så godt.... Vi gikk så stramme vi bare kunne for å se så propre ut som overhodet mulig... hehe... Those were the days..!! Æ må flir!!! Endret 11. juni 2008 av chris300 Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Husker et ord jeg hørte ofte i forsvaret: "DET HØRES UT SOM ET TAKRAS NÅR DERE STOPPER! SKJERP DERE!!". Herlige bilder med morsomme situasjoner. Jeg liker fargene, DOF, lyssetting og redigering, det ser veldig bra ut synes jeg, uten at jeg kan utpeke en klar favoritt. De ser nesten forbausende levende ut til å være LEGO-figurer. Lenke til kommentar
Con Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 De her var utrolig morsomme *letefremlego* Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Bilde nr to.. Hadde min nevø på fanget da jeg så gjennom dette. På bilde nr. 2 kom det "kuuult". Han er 5 år og ekspert på lego, så du får ta det som ett kompliment. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 hehe.. dette var morro.. humoren i nr 5 var skikkelig arti.. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Takk for hyggelige tilbakemeldinger @pebalto : dette tar jeg som et kompliment ja, i aller høyeste grad hehe.. dette var morro.. humoren i nr 5 var skikkelig arti.. jeg la ut bare tre bilder Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Siden jeg selv (hvem gjorde ikke det?) vokste opp med Lego, så føler jeg meg nesten innhabil til å kommentere bildet. Men det er vi jo alle, og det er ikke rart at alle liker det de ser. Det gjør også jeg, og skulle ønske jeg var tilbake til de dager igjen, sukk. Det dukker visst opp flere bilder som gjør meg melankolsk i disse dager. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Kreativt og morsomt ! Fra en StarWars nerd så blir det selvsagt ekstra pluss i margen ! hmm.. hadde det ikke vært for at "ideen" nå er oppbrukt så hadde jeg vært på vei i butikken for å handle Lego ! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 ble utrolig bra. likte spesielt nr 2. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Nummer to er min absolutte favoritt! Imponert over hvor mye bevegelse du har skapt i bildet med disse stive figurene. Dybdeskarpheten er flott her også, og fargene passer godt. Syns hvertfall jeg Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ikke dumt dette nei Liker nr 1 og 2 best :=) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Bilde nr to var veldig bra, fin dof og alt i alt ett godt bilde^^ Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Kjempeartig, og bra teknisk utført. Hva med å sette dem sammen, sånn at det blir en åpenbar serie? For meg var det i alle fall en artig historie her også. Lenke til kommentar
wollollo Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Stilig. Men jeg skulle gjerne hatt litt mer avslutning på historien - krokodilleangrepet føler jeg bare er en liten hindring. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Stilig. Men jeg skulle gjerne hatt litt mer avslutning på historien - krokodilleangrepet føler jeg bare er en liten hindring. helt riktig, men jeg må først få tak i den legoen jeg trenger for å avslutte historien, og den hadde de ikke i den lekebutikken jeg dro til Episode II kommer, litt usikkert når, men satser på å få den ferdig i løpet av helgen Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 haha, drit stilige bilder:) Liker nr 2 veldig godt. Som folk har nevnt synes jeg både komposisjon og redigeringen traff veldig bra;) Lenke til kommentar
Carny Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 http://www.gamer.no/artikler/lego_indiana_...dventures/52667 Denne artikkelen fikk meg til å tenke på denne tråden. Hadde vært artig å sett mer lego-bilder XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå