Galexon Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Hei Løpet på luftgeværet mitt (Winchester 800X) har blitt skjevt, etter å ha stått inntil vegg. Er det noen måte å få dette bent igjen? Noen som har erfaring med dette problemet? Vil helst slippe å måtte kjøpe nytt. Er det mulig at det kan fikses rett og slett ved å sette geværet andre veien og la tiden og tyngdekraften "bøye" det bent igjen? På forhånd takk for alle svar! Endret 12. juni 2008 av galexon Lenke til kommentar
skrammefjes Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 tror aldri du klarer å få det perfekt igjenn så er nok bare å ta det med tlen børsemaker å få han til å bytte løp eller noe men det kan bli like dyrt som å kjøpe nytt så.... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg ser at denne tråden ikke akkurat har gått varm av aktivitet, men slik jeg ser det kan jeg reparere skaden, uten å oppsøke børsemaker. Nå har det seg slik at "skaden" ikke er stor i det hele tatt. Det er snakk om en milimeter eller to. Jeg tror at jeg med tolmodighet og et skarpt øye kan "bøye" løpet tilbake til sin egentlige posisjon, rett og slett bare ved å bruke metoden som fikk det skjevt i utgangspunktet; la det stå inntil en vegg, med løpet som støtte. Jeg prøver mye heller dette enn å punge ut med nye 1000 kr for et nytt gevær. Jeg er alt for glad i geværet jeg allerede har:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Tror du det vil fungere hvis du har et rør som passer akkurat inni løpet og skyver det nedi for å rette ut bøyen? Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kan du ikkje bruke det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå