AlekXP Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Dette gjelder faktisk ikke meg utrolig nok. Men jeg har en venn som ikke fikk møtt opp på eksamen. Og lærerene sier nå at min venn må kanskje gå 10. klasse om igjen? Jeg synes det hørtes rart ut, personen har 5 og 6 i alle fag og greier.. Lurer egentlig bare på om det er normalt? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 I Norge er det ikke normalt å gå ungdomsskole om igjen. Er vel e litt kinkig posisjon han har satt seg i, så jeg er virkelig ikke sikker... Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 nei bare skremsel, men bra er det jo ikke, men 5'er og 6'er elev, høres jo ikke akkurat ut som en som skulker eksamen da, og det å misse eksamen skjer jo det, bare man har en god grunn så går det nok veldig bra Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 I Norge er det ikke normalt å gå ungdomsskole om igjen. Er vel e litt kinkig posisjon han har satt seg i, så jeg er virkelig ikke sikker... Ja, var liksom det jeg og tenkte. Vel, personen gjør det godt på skolen, har bra karakterer og slikt. Ble litt "sjokka" at de sier til vennen min at personen må kanskje gå om igjen 10. klasse. Litt teit er det og at denne personen har komt inn på flere gode skoler rundtom. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Nei, tror han må nok ikke det. Eneste er at han ikke kommer seg unna eksamen, og må sikkert ta den til høsten eller noe. Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 nei bare skremsel, men bra er det jo ikke, men 5'er og 6'er elev, høres jo ikke akkurat ut som en som skulker eksamen da, og det å misse eksamen skjer jo det, bare man har en god grunn så går det nok veldig bra Ja, det er jo så klart ikke bra å misse eksamen. Vennen min har da litt personlige problemer, og det spilte nok en god rolle i at vedkommene ikke møtte opp på eksamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå