Gå til innhold

Avinstallere Service Pack 3?

Anbefalte innlegg

Jeg må på grunn av noen problemer på maskinen gå tilbake til Windows XP Service Pack 2 en liten stund nå. Men for øyeblikket har jeg installert service pack 3.

På "Legg til eller fjern programmer" listen, så står "Windows XP Service Pack 3" oppført. Om jeg velger å fjerne denne, vil da maskinen gå tilbake til SP2 uten problemer?

Vil helst ikke slette noen data på maskinen, så hvordan kan jeg gjøre dette smartest mulig? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg kommet i en situasjon der jeg må boote maskinen i sikkerhetsmodus. Hvordan gjør jeg dette? Har vært inne i BIOS under boot-settings, men fant ingenting om sikkerhetsmodus der..

Husker at når jeg en gang skrudde av maskina ved et uhell (trakk ut strømkabelen), så kom det en meny der det var spørsmål om jeg ville starte vanlig eller i sikkerhetsmodus. En snarvei til dette kanskje?

Lenke til kommentar

Nå har jeg kommet i en situasjon der jeg må boote maskinen i sikkerhetsmodus. Hvordan gjør jeg dette? Har vært inne i BIOS under boot-settings, men fant ingenting om sikkerhetsmodus der..

Husker at når jeg en gang skrudde av maskina ved et uhell (trakk ut strømkabelen), så kom det en meny der det var spørsmål om jeg ville starte vanlig eller i sikkerhetsmodus. En snarvei til dette kanskje?

vanligvis under oppstart: F8

lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...