KNB Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Traff på ei militærblokkering i 100 km/t i ei 40-sone. I SURVIVED JAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Er dette bra for deg, eller bra for alle? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Øh.. Javel, gratulerer, du brøt loven, skulle egentlig ha mistet lappen, betalt en kjempebot og muligens fått betinget fengselsdom. Men slapp unna, håper jeg aldri møter deg i ei 40-sone, jeg er glad i livet mitt. Edit: Leifurs! Endret 13. juni 2008 av Strindmo Lenke til kommentar
110kg Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 For meg er det en gledens dag hver gang en råkjører blir smurt utover innsiden av sin egen sammentrykte og forvridde bil uten at uskyldige blir tatt med i dragsuget. Blir omtrent som når en selvmordsbomber uløser bomben ved er uhell og dreper kun seg selv, en grunn til latter og fest. Håper du snart slår følge. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Traff på ei militærblokkering i 100 km/t i ei 40-sone. I SURVIVED JAAAAAAAAAAAAAAAAAA Fint for deg, glupt å poste det her. Hvis rette vedkommende får snusen i det, skal det ikke være noe større problem å spore dette tilbake til deg via forumet, og hvis alt de mangler er et navn ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ikke døm ham, han hadde kansje sin dødssyke datter i baksete og suste mot sykehuset med henne. Med gærne bandit-motherfucker-voldtektsmenn i hælene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Godzilla døde jo? Nei? Hun la egg Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hver gang jeg hører en slik som deg uttafor, håper jeg at det smeller med en eneste gang så bildelene flyger... Tulling.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Å kjøre fort er jo moro! Men kjører bare fort på moped da, sånn at hvis jeg kræsjer blir det minimal skade på andre:) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Den dagen du blir tatt lager jeg en ny tråd her. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Traff på ei militærblokkering i 100 km/t i ei 40-sone. I SURVIVED JAAAAAAAAAAAAAAAAAA Fint for deg, glupt å poste det her. Hvis rette vedkommende får snusen i det, skal det ikke være noe større problem å spore dette tilbake til deg via forumet, og hvis alt de mangler er et navn ... Akkurat. Hvis jeg sier jeg kjørte i 160 km/t på E6 ved Lillehammer, rett utenfor Strandtorget i dag, så kan ikke Politiet (eller noen andre) gjøre noe selv om de greier å spore opp IP-adressen min, som forøvrig starter med 87.248, og bilnummeret mitt, som begynner på DJ 52. Hvorfor kan de ikke gjøre noe? Hva vet de om det er han som eier bilen som kjørte så fort som faktisk skriver dette? Eller hva om det ikke var eieren av bilen som kjørte i 160? Jeg har absolutt ingen tro på at du kan bli straffet for å kjøre fort uten å bli tatt, men hvis du skryter av det på Internett i etterkant. Edit: Glemte å si at jeg kjører en vinrød Alfa Romeo 156 '98. Endret 13. juni 2008 av Runar Lenke til kommentar
Bata Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Bileieren eller ei, hvis de har bilnummer og bevis på bilen har kjørt for fort (hvilket en post på et forum IKKE er, så tar de den. Tror du fotobokser skjelner om det er eier i bilen eller ikke? Nu får du gi deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Bileieren eller ei, hvis de har bilnummer og bevis på bilen har kjørt for fort (hvilket en post på et forum IKKE er, så tar de den. Tror du fotobokser skjelner om det er eier i bilen eller ikke? Nu får du gi deg.Nja... Kan man sansynligjøre at man ikke er fører av bilen (f.eks. at man beviselig var på ferie i syden) så får ikke bileier noe pes. Endret 13. juni 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
O.J Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 100Km/t i 40 sone?? skulle mista lappen på stedet da, minst. Siden det var 40 sone må det vel ha vært inne i et tettbygd strøk. Uansvarlig spør du meg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Skryt av lovbrot er ikkje tillatt på dette forumet. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg