MrL Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Du må få sett LA Confidential snarest, og hvis spansk film ikke skremmer deg bort, gav El Orfanato meg en svært god filmopplevelse i dag. Takk for tipset Så El Orfanato for noen helger siden, den var utrolig bra den ja, lenge siden jeg har faktisk sett en skrekkfilm som er skummel Thriller? Bra opplegg? Se denne. Ahh Se7en ja, den har jeg hørt mye bra om allerede faktisk, men takk for at du minte meg på det, den skal sees snarest Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 The Butterfly effect, The Departed, Den grønne mil. Disse må du få med deg. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 The Butterfly effect,The Departed, Den grønne mil. Disse må du få med deg. Hehe de er allerede sett Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 The Butterfly Effect var overaskende bra, har noe med at jeg ikke greier å ta Kutcher seriøst etter å ha sett altfor mye på 70s show Men Donnie Darko er nok en sikker vinner, kanskje den beste filmen jeg har sett noen sinne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå