olar0701 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Fra fotballtreningen til poden, samt et snapshot av en noe atypisk motorsyklist m/følge, tatt i Tyrkia. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Beklager, men du kan bedre enn dette Olar. Jeg ser ikke helt poenget med bildene. Hva vil du vise? Poden heier på rett lag iallefall... Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Takk, Mr., for et herlig, usminket svar som det er så altfor få av på bildekritikken. Jeg har kanskje ikke vært kritisk nok når jeg har postet denne gangen (heller).. Hva jeg vil med bildene? Ikke frelse verden akkuratt, men jeg synes fotballbildet viser en sann idrettsglede og har en fin diagonal/dybde. Motorsykkelbildet er litt "løye" når man ser på stillingen til eksosrypen, antrekket og slike ting. Anyway, thank you.. Endret 12. juni 2008 av olar0701 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Motorsykkelbildet har en journalistisk kvalitet, men fotballbildet hører nok best hjemme i familiealbumet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Familiealbum ja. Motorsykkelbildet kan bli noe mer enn et minne,ved å f.eks gråkonvertere, og legge på litt kontrast og korn osv, nå blir det (og det andre) liksom litt blottet for kunsterisk verdi Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg likte faktisk bilde nr en. Det er luft den veien han løper og det at han har 4 unger etter seg gjør det litt morsomt. Minuset er at du har kappet og ikke fått med deg hele personen som er bakerst. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Trodde det ikke var lov til å legge ut bilder alà bilde nr. 2 uten samtykke fra personen på bildet? Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Trodde det ikke var lov til å legge ut bilder alà bilde nr. 2 uten samtykke fra personen på bildet? Når har jeg ikke vurdert tyrkisk lovgivning på området, så det kan godt være du har rett. Vi får håpe at jeg slipper unna rettslige represalier Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Who cares. Jeg tipper faktisk at det ikke finnes noen regler om det i Tyrkia. Frankrike har de strengeste reglene, men det er fordi alle gatefotografer i hele verden valfarter HCBs jaktmarker. Jeg hadde ikke hatt noen motforestillinger mot å legge ut bildet fra Tyrkia. Endret 12. juni 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå