Ursa Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Heisann! Jeg ser meg om etter en papirkutter til å kutte fotopapir med. Den skal brukes profesjonelt, så den må tåle noen skjæringer før bladet blir sløvt osv. Kan strekke meg opp til 3000-4000 kr. Må ta A3. Kom gjerne med rimeligere alternativer også dersom du har positive erfaringer med billigere greier det viktigste er at resultatet blir profesjonelt (ingen lodne kanter, takk ) På forhånd tusen takk Lenke til kommentar
K_59 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Heisann! Jeg ser meg om etter en papirkutter til å kutte fotopapir med. Den skal brukes profesjonelt, så den må tåle noen skjæringer før bladet blir sløvt osv. Kan strekke meg opp til 3000-4000 kr. Må ta A3. Kom gjerne med rimeligere alternativer også dersom du har positive erfaringer med billigere greier det viktigste er at resultatet blir profesjonelt (ingen lodne kanter, takk ) På forhånd tusen takk Jeg kjøpte en papirkutter på Clas Ohlson. Den kutter opptil 45 cm og kostet i underkant av kr. 400,-. Ekstra kniver koster rundt kr. 80,-. Bruker den til å kutte 300 grams A3+. Gjør en god jobb etter min mening. Endret 12. juni 2008 av K_59 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå