Gå til innhold

Problem med oppsett av trådløs printer

Anbefalte innlegg

Har en Lexmark X4550 som jeg sliter med å få satt opp til det trådløse nettverket mitt. Jeg har plutselig funnet ett nettverk som heter Print Server og der går det fint om jeg setter den opp til det nettverket. Men når jeg er koblet opp til det nettverket så kommer jeg ikke inn på internett. Har noen forslag? Jeg får altså ikke koblet printeren til noe annet tilgjengelig nettverk enn Print Server

Printer.jpg.bmp

Endret av ocvmelbye
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann,

Har aldri vært borti denne skriveren, men du må nok konfigurere den til å koble seg til ditt nett... Koble deg på printserver nettverket, og logg den inn på skriveren og endre innstillingene... Står sikkert hvordan i manualen :)

Lenke til kommentar
Heisann,

Har aldri vært borti denne skriveren, men du må nok konfigurere den til å koble seg til ditt nett... Koble deg på printserver nettverket, og logg den inn på skriveren og endre innstillingene... Står sikkert hvordan i manualen :)

Ja, d gjør man ved å putte inn usb kabelen i pcn også er det sånn wizzard greier som finner mitt trådløse nett, så skriver jeg inn passord, men den vil ikke koble på mitt nett. Den kobler fint på print server nettverket. Utrolig irriterendes...

Men går det ann å slå sammen to nettverk?! ;S

Jeg kan ikke være i noe arbeidsgruppe pga pcn min er satt opp til ett domene på skolen ..

Lenke til kommentar

Hvilken feilmelding får du når du prøver å koble til ditt trådløse nett? Kan du legge ved et screenshot? Helt sikker på at du har valgt riktig sikkerhetsalternativ, riktig kode og at den er instillit til Infrastructure, og ikke Ad-hoc?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...