gta3-kongen Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Er det noen som har klart dette oppdraget her på gta3, Last Requests? Det første oppdraget du får i den andre byen. Jeg veit hvor jeg skal men ikke helt hva jeg skal gjøre for å få Mission Completed? Er det noen som veit det? Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 hvis du forteller meg hva du skal gjøre så ... har runna spillet men husker ikke akkurat alle oppdraga Lenke til kommentar
gta3-kongen Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg trur du skal kjøre tilbake til Luigi og der kommer det seks Mafia menner og så etterhvert kommer det en annen bil for å hente dem og det er da jeg er litt usikker. Jeg trur jeg skal skyte bilen før den kommer å henter dem men jeg trur noe annet også og det er kanskje at jeg skal vente til den har kommet og alle har satt seg inn og skyte bilen da? For når jeg prøvde å skyte de Mafia mennene før bilen ankom stedet og da kommer det og ellers hva jeg gjør kommer det, Mission Faild og da gjør jeg forhåpentligvis ikke det rette? Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Ja da bare kjøp et maskingivær og drep alle folka der ved luigis så etter vært gåmmer gammer`n så SKYT SKYT tilhan dør så tar du en blir og drar over til Stauton igjen.....det var enkelt da Lenke til kommentar
gta3-kongen Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg har klart den. Er på det andre oppdraget etter det igjen. Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 oki Si fra hvis du trenger hjelp jeg har kommet litt lengre en det nå! Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Det enkleste der er jo rett og slett å vente et stykke unna (slik at vaktene ikke oppdager deg) og ta'n med sniper.. Lenke til kommentar
gta3-kongen Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Hei! Midtown Madness, Jeg er på dette oppdraget her i Stauton Island (den andre byen). Under Surveillance. Det skjønner jeg ikke noe av. Han jeg snakker med dette oppdraget om sier noe om at jeg skal bare hente en fyr og at jeg skal kjøre til Bedford Point, men det er ikke noe merke på kartet hvor jeg skal. Kan du hjelpe meg med det oppdraget????? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 hjelper jo uansett å lære seg byen godt, da... mener å huske at det du skulle var å røyke ut en fyr - bokstavlig talt? er det det jeg mener å huske det var, så skal du til en bygård hvor det er et åpent vindu (for øvrig det eneste i spillet, så hvis du finner det så har du finnet det) hvor du skal pælme granater inn... så fort du treffer tar det (selvfølgelig) fyr, og fyren kommer ut... siden denne fyren er viktig for politiet har han imidlertid barnevakter med AK'er, og selv har han en bil klar... det hjelper å sperre inngangene til denne bygården, for da kan du bare bruke bilen hans som blink helt til den ikke er brukendes til det lenger... nå har jeg jaffal forklart et eller annet oppdrag, litt kjipt hvis det var feil, men... Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Ja tror det er den beste måten pælm en granat inn i vinduet hans så kommer han ut i en senitel bil sperr utgangen og skyt på bilen så den sprenger! Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Bare så du vet det så er denne bygården rett siden av spraymaling shapa Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 kjør som ein jæ*** bort dit til han du skal drepe, spring deg inn i bakgården, gå opp trappa, opp på taket, finn deg ein fin plass der du har god utsikt til døra, vent til han går ut, BAM funka på ps2 i hvertfall god hunting Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 er rimelig sikker på at du snakker om et annet oppdrag nå... :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå