Essem Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) En viss admin har det usansynlig festlig med å moderere i kveld, og da blir det mye morsomt. Selvfølgelig følger jeg retningslinjene slavisk og sensurerer brukernavn, selv om det ikke er så mye uthenging Hulk hate puny users spamming thread with off-topic. Hulk like girls. Hulk SMASH off-topic posts. Hulk hate annoying administrators always wanting puny users to complain on pm and not in thread that is moderated. Stupid **** is weakling, Hulk STRONG! Hulk now administrator. Puny users should not dare to complain in this thread over smashed off-topic posts. Hulk says keep on topic or Hulk smash your puny balls. Girls not be afraid, Hulk nice guy to girls. Don't make administrator angry. You won't like administrator when he's angry. Nummer 2 Kutt ut persondiskusjonen. Streken under er strek for den diskusjonen. Noe mer som kommer etter den magiske streken bør være saklig og relatert til artikkelen. Simsalabim, den magiske streken som forhindrer off-topic dras nå av mitt magiske tastatur, all reaksjon på moderering og magiske streker skal gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert: ____________________________________ <---- Magisk strek. Endret 11. juni 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Er vittig når de gjør litt sånn ut av modereringa ja. Selv så skriver jeg ekstremt lange rapporteringer om jeg kjeder meg. edit: Slenger opp noen flere morsomme modereringer: Fra en tråd om piratvare: Shiver me timbers, I zee pirates in ze horizon. Dette er en piratfri sone, Captain Jack Sparrow og hans likesinnede bes derfor opptre på ikke-pirataktige måter her på forumet. Tråden stenges Fra en tråd om hvordan hacke et facebook-spill: Jeg hacker meg like godt til en stenging jeg Fra en annen tråd: Reaksjon på administrators raseriutbrudd skal som alltid gjøres på pm og ikke i tråden hvor fråtsing finner sted. "Administrator SMASH!" Endret 11. juni 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
pi. Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg så den modereringen i originaltråden og jeg må si jeg gliste GODT. Moro. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Mer moro: Hadde tråden hatt tittel "Hvor mange innlegg har DU fjernet?" hadde jeg svart noe sånt som, Gutt, 19 år gammel, fjernet 18 innlegg bare i denne tråden, for off-topic og uthenging. Enkelte debattanter burde gå i seg selv og tenke litt over hvordan de fremstår, og hva de skriver. Denne tråden er ikke til for å henge ut andre for sine valg. Dette innlegget skal ikke under noen omstendighet kommenteres i tråden. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Morsomme moderatorer til tider. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg så denne modereringen i førsteposten jeg og ^^ Det er bra at admins og moderatorer har humor av og til :!: Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 he likte spesielt den første ganske idiotisk inlegg så han fotjente det. og mer... keep it coming. hulk hungry for funny admins.. hulk like funny.. hulk no angry on admins.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Tror vi stenger denne med noen avsluttende ord: De fleste på forumet er avsindig kule mennesker! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 De fleste på forumet er avsindig kule mennesker! ord Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 De fleste på forumet er avsindig kule mennesker! ord kan ikke si noe annet, nei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå