Naits Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) En sulten og relativt fryktinngytende svartsnegle! EDIT: Er det første eller det andre bildet best? Noen sier at det første er litt overeksponert, så har justert det ned litt i nummer 2. Endret 11. juni 2008 av Naits Lenke til kommentar
presjes Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg ekke noe særlig glad i snegler, og denne sneglen hjalp ikke noe på den saken. Tror derimot jeg får mareritt inatt :@ Men ellers likte jeg bilde godt, sånn blade kommer med sin farge skarpt fram i bilde, samtidig som sneglen for sin oppmerksomhet også. Fokus punktet traff bra på sneglen, men skulle likt å se blade helt skarpt også, selvom det kanskje ødelegger litt av bilde sin mening om å fokusere på sneglen. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Nei, fyda. Men det er sikkert bra. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Hehe, ufyselige er de, det er sikkert. Presjes får jo visstnok mareritt i natt av de og. Jeg har oppdatert første post med 2 bilder nå. Var noen som nevnte at det første bildet som jeg opprinnelig la ut hadde litt for mye eksponering. Tok kritikken innover meg, og lagde et litt "mørkere" bilde nr 2. Ble det bedre? Eller er bilde 1 fortsatt det beste? Lenke til kommentar
andersj Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Synes toeren er best. Er litt usikker på om du kunne vinne litt på å kutte litt til venstre og nede, slik at diagonalen i sneglen fylte mer av bildeflaten. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Vær litt grei og skaler ned bildene, så er du snill. En guide på hvordan finner du her. Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ehh.. ikke noe for veggen iallefall. Uansett hvor teknisk perfekt det måtte være. Jeg ser egentlig ikke så mye forskjell på bildene til at jeg kan si at det ene er bedre enn det andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå