Gå til innhold

Trenger et Ip program!!!1


awpkongen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til deg nichlas

 

Basisen i hacking er ipen til offert. Du trnger den får og få adgang. Første steg vil da vøre og finne ipen. Hvis du klarer og finne hiostanmet kan du bruke et prog som fisker ut ipen av dette hostnamet. og dermed har du ipen skjønner. For og finne hostname må man ha en dirkete tilkobling til en pc via msn filsending icq også videre. Syntes du burde la være og kritisewren andre bår du ik vet hva du snakker om.

 

Til alle dere andre. Hva jeg heter får bli min sak. AWPKONGEN kan jeg hete vis jeg føler for det. hva som er kraftigst av AW/AWP driter jeg i.

 

 

AWP KONGEN

Lenke til kommentar

Pinge: du spør høflig pc'en du pinger ett teit spørsmål som han selvfølgelig svarer på asap. Du får tilbake ett svar som din pc har tatt tiden (i millisekunder) på. i tillegg får du vite en ttl verdi som angir antall stopp på veien, den starter på 256 og teller nedover. (om jeg ikke husker helt feil) Den PC-en du pinger svarer ikke med hostname, men med ip.

 

men dette er da basic kunnskap for en hacker? :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-13 01:14, Johan skrev:

Det har noe med diskussjonen om navnet til AWPKongen og gjøre. Da kan heller du skrive dine uintelektuelle kommentarer et annent sted en dette.


 

Hva var emnet da? Uintellektuelle kommentarer?

 

Man ser tydelig at DU kommer fra ufine folk som bare venter på å henge ut folk som holder seg til emnet. Du må jo være direkte syk du som ikke forsto hva jeg mente!!! Er det vriompeis du vil være.... så vil jeg minne om at dette forumet passer for mer intellektuelle personer enn deg!!!

 

Alt jeg sa er at du må holde deg til emnet, da jeg er interessert i emnet selv.... og da driter jeg i om det har med sprettert eller boomerang. Det har INGENTING med emnet å gjøre.

 

Er du UENIG i dette, så foreslår jeg at du oppsøker et forum på ditt nivå.

 

De finnes oxo vet du.

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: sveinl på 2002-01-18 18:09 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...