awpkongen Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 jeg og en venn driver og hacker på hverandre. i den annøledning tremger jeg et prog det du kan sette in hostnamet hans får du opp hans ip. AWP KONGEN Lenke til kommentar
tnt Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 ehm, trenger vel bare å skrive dns på start -> run -> cmd,, så får du opp ip?? eller tar eg feil? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Et slik program burde vel en l33t hacker greie å mekke selv? Hvorfor skal dere i det hele tatt hacke hverandre? Men ta en titt på download.cnet.com du btw AWM er ekstremt mye kraftigere enn AWP :razz: Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 "jeg og en venn driver og hacker på hverandre". Dere hacker hverandre uten å vite så mye som hva den andres IP er? Tror du bør skifte beite :smile: Lenke til kommentar
Johan Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Btw, AWP/ AWM heter egentlig Accuracy International Arctic Warfare/Police Sniper Rifle (AWP) fra produsenten, så da er AWP det riktige. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Hva har det med IP å gjøre? Tror du bør skrive innleggene dine i off-topic istedet. Svar heller på det folk spør om Lenke til kommentar
Johan Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Det har noe med diskussjonen om navnet til AWPKongen og gjøre. Da kan heller du skrive dine uintelektuelle kommentarer et annent sted en dette. Lenke til kommentar
awpkongen Skrevet 13. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2002 Til deg nichlas Basisen i hacking er ipen til offert. Du trnger den får og få adgang. Første steg vil da vøre og finne ipen. Hvis du klarer og finne hiostanmet kan du bruke et prog som fisker ut ipen av dette hostnamet. og dermed har du ipen skjønner. For og finne hostname må man ha en dirkete tilkobling til en pc via msn filsending icq også videre. Syntes du burde la være og kritisewren andre bår du ik vet hva du snakker om. Til alle dere andre. Hva jeg heter får bli min sak. AWPKONGEN kan jeg hete vis jeg føler for det. hva som er kraftigst av AW/AWP driter jeg i. AWP KONGEN Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Pinger du hostname står ip'en. Lenke til kommentar
awpkongen Skrevet 13. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2002 piNger hostname? DET BETYR? awp kongen Lenke til kommentar
qwe Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Pinge: du spør høflig pc'en du pinger ett teit spørsmål som han selvfølgelig svarer på asap. Du får tilbake ett svar som din pc har tatt tiden (i millisekunder) på. i tillegg får du vite en ttl verdi som angir antall stopp på veien, den starter på 256 og teller nedover. (om jeg ikke husker helt feil) Den PC-en du pinger svarer ikke med hostname, men med ip. men dette er da basic kunnskap for en hacker? :razz: Lenke til kommentar
awpkongen Skrevet 13. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2002 oG HVORDAN GJØR MAN DETTE I PRAKISIS? Sorry er litt nOOb på hacker fronten begynte i dag BobboZ Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Quote: On 2002-01-13 01:14, Johan skrev:Det har noe med diskussjonen om navnet til AWPKongen og gjøre. Da kan heller du skrive dine uintelektuelle kommentarer et annent sted en dette. Hva var emnet da? Uintellektuelle kommentarer? Man ser tydelig at DU kommer fra ufine folk som bare venter på å henge ut folk som holder seg til emnet. Du må jo være direkte syk du som ikke forsto hva jeg mente!!! Er det vriompeis du vil være.... så vil jeg minne om at dette forumet passer for mer intellektuelle personer enn deg!!! Alt jeg sa er at du må holde deg til emnet, da jeg er interessert i emnet selv.... og da driter jeg i om det har med sprettert eller boomerang. Det har INGENTING med emnet å gjøre. Er du UENIG i dette, så foreslår jeg at du oppsøker et forum på ditt nivå. De finnes oxo vet du. [ Denne Melding var redigert av: sveinl på 2002-01-18 18:09 ] Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Velg først run fra start-menyen og skriv command, deretter kan du prøve... ping http://www.vg.no ping http://www.playboy.com ping MaskinenTilLamerenAwpKongen [ Denne Melding var redigert av: kingkong på 2002-01-13 01:53 ] Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Endelig noen med litt hjerne som svarer på spørsmålet. Dette må jeg oxo prøve :smile: Tusen Takk!!! Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Quote: On 2002-01-13 01:56, Sveinl skrev:Endelig noen med litt hjerne som svarer på spørsmålet.Dette må jeg oxo prøve :smile: Tusen Takk!!! Hmm... Prøv også : tracert http://www.vg.no ...osv... Mye mer info... :smile: Viser alle maskinene (serverne) datapakkene er innom på vei til f.eks. http://www.vg.no ! Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Fikk svar fra de linkene.... i DOS-modus. Vet ikke helt hva det betyr men...En begynnelse er det Lenke til kommentar
awpkongen Skrevet 13. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2002 Det funker jo ikke og pinge hostname?? AWP KONGEN Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Kanskje jeg tar feil... MEN slik jeg forsto det så kan min og din maskin hete det samme. Hva skjer når man pinger da? Jeg tror det er UNIK IP-adresse det handler om.... er ikke 100% sikker nei men jeg tror dette er unikt for hver PC. IP-adressa altså. Arrester meg hvis jeg tar feil!!! Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Quote: On 2002-01-13 02:19, awpkongen skrev:Det funker jo ikke og pinge hostname??AWP KONGEN Da bruker du enten feil hostname, eller så er det noe galt i nettverskoppsettet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå