Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Typiske feil kvinner gjør i forhold til menn

Gjest Guest_millymalla_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_millymalla_*

"Fant en interessant artikkel om typiske feil vi kvinner gjør med menn

http://www.howtocatchhim.com/.

Dette inkluderer; 1) kvinner legger til grunn at de forstår menn og deres psykologiuten å tenke over at menn ofte mangler kvinners emosjonelle bevissthet og intuisjon 2) forteller han for tidlig hvordan de føler 3) forventer uten videre at et forhold vil gjøre dem lykkelig.

Vel jenter, er dere enige eller uenige?

"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel jeg gjør vel kanskje noen av feilene, spesielt fortalte jeg vel kjæresten min hva jeg følte litt for tidlig. Jeg fortalte han at jeg elsket han, men ikke før jeg visste jeg gjorde det, men allikevel litt for tidlig. Men jeg er nå ganske sikker på at kjæresten min er glad i meg og fornøyd med meg, så det gjorde nok ikke noe skadet :p

Men vil ikke si mange jenter jeg kjenner gjør flere av de feilene, men helt utenom dem er de nok ikke ;)

Lenke til kommentar
Tja, jeg gjør garantert den feilen med menn og deres psykologi, og glemmer at de mangler kvinners emosjonelle bevissthet og intuisjon.

Hva mangler vi sa da du? Stereotyper er morsomme, er det slik at damer mangler evnen til å reparere en bil og passer best på kjøkkenet også kanskje?

Lenke til kommentar
1) kvinner legger til grunn at de forstår menn og deres psykologiuten å tenke over at menn ofte mangler kvinners emosjonelle bevissthet og intuisjon

Hva mangler vi sa da du? Stereotyper er morsomme, er det slik at damer mangler evnen til å reparere en bil og passer best på kjøkkenet også kanskje?

Svaret mitt var en dose ironisk mtp på førsteposten og ordleggingen i artikkelen :p

Lenke til kommentar

Jeg er også mann, og jeg har også et aktivt følelsesliv.

Jeg tror Juliess mente at de fleste guttene ikke er like flinke som de fleste kvinner er på de områdene. Det vil alltid være menn som er mer følsomme enn kvinner, og kvinner som er mindre følsomme enn menn.

Er det snakk om større antall personer, vil man lett kunne finne unntak. :p

Lenke til kommentar
"Fant en interessant artikkel om typiske feil vi kvinner gjør med menn

http://www.howtocatchhim.com/.

Dette inkluderer; 1) kvinner legger til grunn at de forstår menn og deres psykologiuten å tenke over at menn ofte mangler kvinners emosjonelle bevissthet og intuisjon 2) forteller han for tidlig hvordan de føler 3) forventer uten videre at et forhold vil gjøre dem lykkelig.

"

1) Veel, noen gutter virker da som om de er en blanding av en 14 år gammel jente og en gammel dame på mange måter (OG gutt). Altså kan det være litt vanskelig å i noen tilfeller huske hva man faktisk har med å gjøre.

2) Bedre tidlig enn for sent?

3) Hva skal det bety? Man må jobbe for et forhold. Men det skal gå BEGGE VEIER....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...