Yonaz Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Hei, jeg har krystal klart syn på høyre øye og har alltid hatt veldig nedsatt syn på venstre øye. Men nå har jeg endelig fått startet med kontakt linser noe som gjør at jeg ser bedre men ikke opptimalt. Og jeg merker at musklene under venstre øye ikke er inærhetene av like sterke som høyre øye. Noen som har noen tips til behandlinger eller hva annent jeg kan gjøre for og trene opp musklene under øye til og bli sterkere? Endret 11. juni 2008 av Yonaz Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hei.. Er det øyelokket som henger mer ned enn vanlig? Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Hei.. Er det øyelokket som henger mer ned enn vanlig? Nei, blir vel motsatt. Er huden under øye som luker ser mer på venstre en høyre. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Kanskje vi snakker om en trekning av orbicularis oculi muskelen.. Da er det butox kuret Uansett, jeg tror ikke det er noe unormalt med det du har. Endret 11. juni 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå