Gå til innhold

BK: Barn i vannsprederen

Anbefalte innlegg

Unger fra meg i dag også, tatt med Nikon 85 f/1.4 (min kjæledegge) en formiddag med sterkt lys.

post-149970-1213215968_thumb.jpg

Kanskje litt oppstilt? Men det er noe med det litt ulne i bakgrunnen sammen med dråpene som er både skarpe og uklare jeg synes ble litt interessant.

post-149970-1213215943_thumb.jpgpost-149970-1213215955_thumb.jpg

Dette synes jeg ble to hyggelige barnebilder, men jeg lurer litt på hvem dere synes er best av de to, og veldig gjerne hvorfor. Er mest ute etter hvilket som best forteller en historie. Jeg har min favoritt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av de to siste, liker jeg det siste best.

Vet ikke helt hvilken historie det skulle fortelle, men at personene er mer i bilde, siden det handler endel om dem liker jeg. Sprederen kommer godt nok med uansett.

Ryggen til personen i shortsen ser litt for lys ut, men ellers så likte jeg bilde godt.

På slutten av innlegget mitt her så ser jeg for meg en artig historie om to barn som mystisk sjekker ut denne vannsprederen og får seg en overraskelse når den kommer tilbake å spruter på dem :D

Lenke til kommentar

Og for å kompletere forvirringen, så liker jeg bilde #2 best, ikke pga ungen som drikker av vannet, men den herlige kropsholdningen til han andre ungen. Sitte på huk med den ene armen tilbakelent på kneet.

Alt i alt fine bilder, men jeg personlig hadde valgt å tone ned fargene litte grann, det ble litt for intenst etter min smak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...