OlaStandal Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hei, ser etter billige soft gunner til en rimelig penge... Skal ikke ha nå, men vil se på noen, til framtidige kjøp... Dei skal ikke vere kjøpt i norge, og skal fraktes til norge fra andre land. Det spiller ingen stor rolle hva land det er. Helst fra england eller USA. Tenkte på priser mellom 1000-3000 kr Svar fort!! Lenke til kommentar
varmit Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Har ikke noe med jakt og fiske å gjøre, forhåpentlig vis Lenke til kommentar
WASD Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det er ikke lov å kjøpe våpen fra andre land, det blir sett på som smugling. Lite sannsynelig at soft-gun blir stoppet, men tollerene tar stikkprøver. Og ja, soft gun blir sett på som våpen Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det er ikke lov å kjøpe våpen fra andre land, det blir sett på som smugling. Lite sannsynelig at soft-gun blir stoppet, men tollerene tar stikkprøver. Og ja, soft gun blir sett på som våpen Sorry men det er feil! Luftgevær, airsoft osv er det bare å importere sålenge man lovlig kan innha dem. Vanlige skytevåpen er det HELLER IKKE ulovlig å importere men man må ha godkjent ervervstillatelse (som er godkjent som importlisens) for å gjøre det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Om du skal ha softpikstolen som agn eller skyte fisken veit eg ikkje, ei heller kva dyr du har tenkt å skyte som blir terminert med plastkuler. Trur eg flytter tråden til ein meir høvande kategori enn jakt og fiske. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Airsoft går under "luftvåpen", og kan importeres fritt. Man må være 18 år for å eie og bruke airsoft. Det samme gjelder vel også paintball og luftpistol og luftgevær, såvidt jeg vet. Forøvrig finner jeg det mistenkelig at trådstarter ikke har fødselsdato i profilens hans. Red.: Forresten, burde ikke denne ligge under ekstremsport? Endret 14. juni 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) England eller USA? Airsoft våpen lages i Asia og er billigst derfra. Det finnes en rekke Hong Kong webshopper du kan handle fra. WGC Shop er en av de største og mest kjente. Noen andre: RedWolf Airsoft UN Company Dentrinity Shop Dette bør du kjøpe om du skal ha kvalitet: AEG merker - Tokyo Marui, Classic Army, KSC, G&P GBB merker - Western Arms, KSC, Tokyo Marui, Maruzen, Marushin AEG - Automatic Electric Gun GBB - Gass Blow Back Endret 14. juni 2008 av Svedge Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Når det kommer til AEG, så bør G&P vurderes også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Forumet er ikke en plass for salgs- og kjøpsannonser. Ett innlegg er fjernet. Lenke til kommentar
Datamus Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hva bruker folk egentlig en softgun til? Lenke til kommentar
varmit Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hva bruker folk egentlig en softgun til? Har kun eid en softgun, som jeg kjøpte for 20 kr i Danmark Har aldri sett helt gleden i det jeg, luftpistol ser jeg mer vitsen med. Vet ikke hva de blir brukt til jeg, har elendig presisjon om man ikke betaler det dobbelte av et skikkelig våpen for dem. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hva bruker folk egentlig en softgun til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå