Gå til innhold

alternativ sms software for n82 ?

Anbefalte innlegg

Ja, har søkt her, men finner ikke noe.

Men det jeg lurer på er om det finnes noe alternativ til standard sms "program" på n82, eller det vil si generelt for symbian da, men er en n82 jeg har så ja..

Det som irriterer meg med sms aplikasjonen på n82 er at den ikke har smileys (ikke det at det er såå viktig, men likevel), og det at den ikke husker de du har sendt til nylig, så hver gang man skal sende en sms, må man tråle gjennom kontaktlista for å finne rette personen, istedet for slik det er på SE og billigere symbian telefoner, at du får en liste over folk du nylig har sendt sms til.

Er det noen som vet om noe man kan installere som fikser dette? Er i grunn det eneste jeg irriterer meg blå over på N82 min :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alternativ SMS-program er f.eks. ThreadSMS eller Animated SMS. Har ikke prøvd dette selv. Koster penger.

Tips:

Om du har noen faste du ofte sender SMS til kan du f.eks. gjøre følgende. Sett ett punktum i ett av felten "Fornavn, "Navn" eller "Firma" i tillegg til øvrig tekst. Før du skal hente opp kontaktlisten når du skal sende ny SMS skriver du et punktum i feltet "Til". Da vil kun de personer som har punktum på seg komme opp.

Alternativt kan bruke multimediamenyen for å lage en egen snarveikontaktliste.

Hjelper ikke i forhold til nylig SMS'ede personer, men dog.

Endret av thrill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...