Gå til innhold

Dell lurer ikke kundene sine (hint: CPU Z)

Anbefalte innlegg

For 1 år siden kjøpte jeg en 2.0 GHz PC fra Dell, og når jeg går gjennom SiSoftware sandra og ser på prossesor1, så står det på Model Information:

SiSoftware Sandra

Model Information : P4N (Northwood) Pentium 4 1.6-3G 1.5-1.6V

1,6 står det der, betyr det at DELL har lagt in 1,6 prossesor, og overklokket den til 2.0 da :x

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svar til Ufo:

Når jeg kjører sisoft sandra får jeg listet opp hva bios støtter av prosessor størrelse f.o.m - t.o.m., ikke hvilken konkret prosessor som er montert!

Jeg har et annet prog som viser konkret hvilken prosessor som er montert på mitt HK.

Var dette veldig vanskelig å forstå......?

:roll:

Lenke til kommentar

Svar til Ufo:

Når jeg kjører sisoft sandra får jeg listet opp hva bios støtter av prosessor størrelse f.o.m - t.o.m., ikke hvilken konkret prosessor som er montert!

Jeg har et annet prog som viser konkret hvilken prosessor som er montert på mitt HK.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg lagget Topicet er at, jeg har lest på andre forumer der folk har 2.0 Ghz og skifta Hovedkort på en dell PC, og da sto det at de hadde 1,6 GHz, derfor begynnte jeg å lure, jeg tenke også at det står fra 1,6ghz til 3 ghz, men måtte være 100% sikker.....

Lenke til kommentar
Svar til Ufo:

Jeg svarte ikke på hva du hadde skrevet. Da hadde jeg quotet, som jeg gjør nå. Når det var ingen quote'ing => svarer til trådstarter.

Lenke til kommentar
Dell leverer stabile PC'er. bygd for stabilitet, ikke ytelse.

Det betyr tregt noen windws kræsj ellers Ok.

Dell har meget god stabilitet på pc'ene og mindre i ytelse ja, litt i spill, men jeg har ALDRI opplevd at pc'en har hengt seg eller no annet kødd, det skal DELL ha for ja :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...