toth Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Morgan Freeman. Any part Men iom at jeg er hetero hankjønn, må det bli som bestefar. Kan ikke tenke meg en bedre bestefar. Lenke til kommentar
CrazyDiamond Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Di Caprio, fordi han kan tegne og annet:) Slenger meg på den. Leonardo DiCaprio aka Jack Dawson i Titanic må være den perfekte mann. Dyp, lidenskapelig, spontan, talentfull... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Scarlett Johanssons karakter i Lost in Translation. ja takk Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Carrie i Sex og singelliv er bare så sinnsykt sjarmerende, morsom og hærlig! Hvis jeg var gutt hadde jeg sikkert vært forelska i slike jenter. Samme med Elliot i Scrubs. Kommer ikke på noen gutte eksempler. Skal gruble litt på den. Men "E" i entourage har en veldig søt, overanalyserende personlighet som jeg liker. Endret 20. juni 2008 av prada8 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg