Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tilltrekkende personligheter i film.


Gjest filmtyper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm, et eksempel er Roux i filmen Sjokolade. Johnny Depp som spiller.

Denne karakteren har et spennende liv som omreiser, spiller gitar, kan reparere ting, er flink med barn, litt mystisk og veldig kjekk. :love:

 

 

heelt enig!!

 

 

 

og Zach Braff-rollen i Garden State. Søt og rar!

Endret av epiphany05
Lenke til kommentar

Diane fra trainspotting når hun snakker med renton utenfor cluben!

 

Mark "Rent-boy" Renton: Excuse me, excuse me. I don't mean to harass you, but I was very impressed with the capable and stylish manner in which you dealt with that situation. And I was thinking to myself, now this girl's special.

Diane: Thanks.

Mark "Rent-boy" Renton: What's your name?

Diane: Diane.

Mark "Rent-boy" Renton: And where are you going, Diane?

Diane: I'm going home.

Mark "Rent-boy" Renton: Well, where's that?

Diane: It's where I live.

Mark "Rent-boy" Renton: Great.

Diane: What?

Mark "Rent-boy" Renton: Well, I'll come back with you if you like, but like, I'm not promising anything, you know.

Diane: Do you find that this approach usually works? Or let me guess, you've never tried it before. In fact, you don't normally approach girls - am I right? The truth is that you're a quiet sensitive type but, if I'm prepared to take a chance, I might just get to know the inner you: witty, adventurous, passionate, loving, loyal. Taxi! A little bit crazy, a little bit bad. But hey - don't us girls just love that?

Mark "Rent-boy" Renton: Eh?

Diane: Well, what's wrong boy - cat got your tongue?

Lenke til kommentar
Tyler Durden

Kjekk til tusen, men kunne aldri tenkt meg å ha en kjæreste med den personligheten.

Når jeg tenker meg om så er jeg vel egentlig gutt. Kanskje jeg derfor ikke har peiling.

 

Når det er sagt så tror jeg nok det hadde vørt drømmemannen om jeg var jente. Kanskje litt slitsom i lengden, men fremdeles...

Lenke til kommentar

Hmm... Hadde crush på Emma Watson eller hva det er, Hermine i Harry Potter-filmene :yes:

Men er over det nå tror jeg.

 

Kommer ikke på noen fra film, men Elliot i Scrubs er elskbar.

Sprø, sexy og kinky, samtidig som hun er snill, morsom og fremfor alt ... HOT ;)

 

EDIT: Hvorfor kan bare kvinner svare? :cry:

Endre litt på førsteinnlegget please? :roll:

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...