knut Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Annonserer nye bærbare PC-er basert på Intel Montevina og AMD Puma. Les mer Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 En hyggelig ting med HP er at serviceavdelingen har vært svært imøtekommende. Det behøves. I min familie har vi tilsammen 4 HP bærbare som alle er under 2 år og alle har vært på verksted minst 1 gang, Hverken jeg eller de andre i min familie kommer til å oppdatere til ny HP igjen. Men de ser jo bra ut da. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Godt å se at AMD blir fortsatt satset på Lenke til kommentar
weebl Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Vil se nye TX modeller jeg med et bedre skjermkort enn nvidia geforce 6150 Lenke til kommentar
farballa Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 ajaj Norge med liten n Sikkert en del av de nye rettskrivingsreglene til HW Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 hater vifte systemet på pavillion serien, med det de har laget klarer ikke luften å sirkulere og pumper så og si inn den vare luften den spyr ut. hadde jeg hatt valget å få igjen pengene uka etter jeg kjøpte den hadde jeg gått for dell Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Liquid metal? Er disse pcene fortsatt i plast eller er det og magnesium/metall på dem nå? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 ikke glem å skriv at AMD Turion X2 Ultra bærbare har AMD 780G chipset, med UVD 1080p maksinvare dekoding for blu-ray og 3d ytelsen er 3x raskere en noe intel har for øyeblikket Lenke til kommentar
Osse Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 preview av en av modellene med amd puma Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 En hyggelig ting med HP er at serviceavdelingen har vært svært imøtekommende. Det behøves. I min familie har vi tilsammen 4 HP bærbare som alle er under 2 år og alle har vært på verksted minst 1 gang, Hverken jeg eller de andre i min familie kommer til å oppdatere til ny HP igjen. Men de ser jo bra ut da. Hmm. Jeg har helt motsatt erfaring Maskinene holder veldig bra, men servicen er elendig når den trengs. Får bare tak i svensker som ikke har peiling, og som leser rett opp fra et skjema når jeg forklarer feilen Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Vil se nye TX modeller jeg med et bedre skjermkort enn nvidia geforce 6150 Samme. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Vil se nye TX modeller jeg med et bedre skjermkort enn nvidia geforce 6150 Samme. AMD Puma har 780G chipset alså Radeon HD 2400 basert IGP yter omtrent 1500 poenger i 3dmark06 HP tx2500 er en 12.1" TabletPC/Notebook batteri levetiden på puma bærbare kan være opptil 5 timer, varierer på maskin og inmat, man kan til og med spille en blu-ray film på batteri, uten at pcen går tom for strøm AMD har skutt gulfugelen her, alså ATI Radeon HD 2400 basert skjermkort i AMD 780G IGPen UVD støtte (spiller av Blu-ray Disc på runt 30% cpu!) ATI PowerXpress (skrur av dedikert skjermkort når du er på batteri, så den bruker IGPen for bedre batteri levetid) AMD Split Power Planes (skrur opp og ned strøm på cpu, chipset og hypertransport for bedre batteri levetid) HyperTransport 3.0 (bedre cpu/minne/grafikk ytelse) mulighet å oppgradere sendre til quad osv for dere som sier at AMD Turion X2 Ultra er for dårlig å hamstre opp til intel Core 2, ja den er ikke like rask, men vis du vil ha god batteri levetid og veldig bra 3d, video avspilling vil AMD Turion X2 Ultra være bra ^^ Half-Life 2: Intel Centrion = 14fps AMD Puma = 50fps dette er med IGP http://www.hexus.tv/show/2008/03/EXCLUSIVE...tel_integrated/ Lenke til kommentar
Intern Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hadde ikke nølt med å bytte ut min dv9575 med dv7-1095eo dersom den hadde hatt et bedre skjermkort... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 HP Elitebook? Likte ikke navnet, men ellers så det bra ut. Håper vi rekker å kjøpe inn noen sånne før jeg slutter som lærling her på huset. Alltid gøy å tafse på noe nytt! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 En hyggelig ting med HP er at serviceavdelingen har vært svært imøtekommende. Det behøves. I min familie har vi tilsammen 4 HP bærbare som alle er under 2 år og alle har vært på verksted minst 1 gang, Hverken jeg eller de andre i min familie kommer til å oppdatere til ny HP igjen. Men de ser jo bra ut da. Hva slags maskiner er det snakk om? Jeg har et inntrykk av at bedriftserien deres holder høy kvalitet (nå er dette inntrykket kun basert på to maskiner da). Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 En hyggelig ting med HP er at serviceavdelingen har vært svært imøtekommende. Det behøves. I min familie har vi tilsammen 4 HP bærbare som alle er under 2 år og alle har vært på verksted minst 1 gang, Hverken jeg eller de andre i min familie kommer til å oppdatere til ny HP igjen. Men de ser jo bra ut da. Er dette bedriftsmaskiner eller "hjemmeserien"? Erfaringsmessig har det dessverre litt å si, liker ikke at de rimeligste bedriftsmaskinene går mot Pavillion. Uansett, så er min kvalitetserfaring med bedriftsmodellene utrolig bra. Anbefaller alltid folk å titte på disse, uansett bruk. Koster litt mer enn Pavillion, men batteritid/vekt/fysisk kvalitet er noe helt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå