Kebab GUD Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jauda.. de er i full gnag med å filme Wolverine filmen.. og her er noen bilder! http://www.flickr.com/groups/huntervalley/...57605499140199/ (Scroll litt lengre ned på siden) Som dere kan se er denne scenen satt i andreverdenskrig.. for dere som ikke vet er Wolverine godt over 100år gammel Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jadda! DIGGER Wolverine, er den tøffeste av alle X-men! Slash, slash! Rawr! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Jadda! DIGGER Wolverine, er den tøffeste av alle X-men! Slash, slash! Rawr! Ehhhem.... er faktisk "Snick Snick".. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hysj! Slash! Swipe! Snip! Men back to topic. Har høye forventninger til denne filmen. Hugh var solid som Wolverine i X-men 1 og 2 (så aldri 3). Skitten, mørk andre verdenskrig-setting passer også ham utrolig bra, da han (dessverre) virker litt pinglete i møte med dagens våpenteknologi. Se for deg en skitten Hugh Jackman med halvveis avsprengte klær komme flygende ut av røyken til en nylig eksplodert granat i denne stilen: Jeg får gåsehud bare ved tanken. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Wolverine var grunnen til at jeg fant X-men 1 & 2 interessante. En ren film med kun han skulle bare mangle, fyren er jo råfet., og jeg gleder meg til å se Jackman boltre seg i WW2's slagmarker. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Dette er veldig interessant! Håper de greier og få krigs scenene opp på Saving private Ryan nivå, selv om det er altfor mye og be om... Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvordan er det med klørne? Jeg vet at han ikke hadde de i WW2, men vil filmen handle om hvordan han fikk de eller noe slik? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 hehe, de har mye og ta av når det gjelder historier i wolverine sitt liv. Har troen på denne filmen. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ooh. Gleder meg! Elsker X-Men filmene (Ja, til og med 3eren.) Det er defentli min favoritt super helt film serie. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Gleder meg heftig mye! Elsker X-men-filmene, og satser på at denne blir minst like bra. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Hvordan er det med klørne? Jeg vet at han ikke hadde de i WW2, men vil filmen handle om hvordan han fikk de eller noe slik? Klørne har vært der hele tiden. Dette ser man i Wolverine Origins bladene. Eneste er at de var av knokler, altså en del av skjelettet hans i utgangspunktet. Var når han ble en del av Weapon X at han fikk adamantium skjelett, å byttet ut knokkel klør med sylskarpe blader. Her er ett bilde av hvordan de var i utgangspunktet. Endret 15. juni 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Rart. I Captain America tilbakeblikket i X-Men tv-serien hadde han ikke klør i andre verdenskrig. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Rart. I Captain America tilbakeblikket i X-Men tv-serien hadde han ikke klør i andre verdenskrig. Hadde ikke, eller brukte ikke? De har ihvertfall vært der hele tiden. Er en stund siden jeg leste Wolverine Origins, men mener på han ikke var klar over de før han brukte de i en "intens" situasjon i tenårene engang. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Han hadde ikke. Bruke dog noen eksterne klør som egentlig var klatreutstyr. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Rart. I Captain America tilbakeblikket i X-Men tv-serien hadde han ikke klør i andre verdenskrig. det er fordi Bein klørene er en ganske ny ting de har lagt til.. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ny Trailer ute nå. Må si dette begynner å se skikkelig bra ut http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...ideoid=48169656 Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Herregud Jackman veit hvordan man skal se badass ut. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg har aldri sett en så kul trailer før! Gler meg som en dritt unge til denne filmen!!! Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Nye klipp fra filmen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå