archanios Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Var ute ein ganske fin liten tur i dag, mellom dei verste regnbygene. Vannmengda i endel elver har tatt seg betraktelig opp, og etter litt klatring så fann eg ein plass eg skal tilbake til i morgon eller fredag. Kjem litt an på korleis været blir. Etter ei stund ved denne elva ønskte eg meg både vanntett hus og objektiv, for det regna frå oven og spruta nedafrå. Legger ut to bilder. Dersom du har synspunkt, kritikk eller ønsker å seie noko om bildet, så set eg stor pris på det. Lenke til kommentar
andersj Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ville egentlig gjerne sett en mellomting av de to. I nummer en mangler du litt over, og i nummer to er det litt for mye. Men de beste linjene har du i nummer to. Synes bildene er litt grelle, og lurer på om du kan jobbe litt med hvitbalansen? Ideen med lang lukker på vann er fin og velprøvd. Prøv med enda lenger tid neste gang, og kanskje med hel kort også. Kom deg gjerne nærmere, mer uti, slik at du antyder at fossen fortsetter oppover. Det tror jeg vil gi bilder mer dynamikk og action. Og husk paraply og badebukser :-) Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg liker de veldig godt!! Synes du fikk til det at bekken sildrer meget bra! Spørsmål...hvorfor blir mine bilder kanonlyse når jeg forsøker lang lukktertid på slike bildet? Hva har du gjort som jeg foreløpig (etter noe testing) ikke får til? Ellers, så liker jeg de. Beste bildene jeg har sett her inne siden jeg kom med rennende vann:) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Fine bilder. Men er kameraet litt skeivt på det første bildet? Trærne står ikke rett opp, eller er de naturlig skeive? Men fine farger, og vannet ser stilig ut, spessielt på bilde 1. (det fra siden). Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Takk for svar. andersj: Grelle? Grønnfargen? Trur ikkje det har med kvitbalansen å gjere. Har også sett bilda på dei to skjermane eg har tilgjengelig og på begge ser fargane ganske greie ut. Litt usikker på om det er vits med så mykje lenger lukkertid. Såpass stor fart i vatnet her at ein vil få sløring nesten uansett, og ofte er det bedre med litt struktur i vatnet. Eit problem her er at det var svinbratt og ingen plass å sette opp stativet skikkelig. Uti blir dessverre vanskelig, men at eg skal tilbake, og ta fleire bilder er heilt klart.. Berre slutte å regne først.. TheMoonMan: Mest sannsynlig så er det rett og slett for mykje lys ute. Desse bilda er tatt inne i ein skog, og då forsvinner mykje av lyset som er rundt ellers. Kvitt vatn avgir også ofte meir lys enn ein trur. Det kan ofte vere lurt å undereksponere ein liten smule, for så å prøve å hente litt meir detaljar ut av skyggane i ettertid. Lett for at ein mistar mykje detaljar i vatnet dersom ein brukar for lang lukkartid. Det er for det meste berre å prøve seg fram. Teste forskjellige lukkartider og blenderverdiar til du kjem fram til noko som ser bra ut. Ajaco: er nok ikkje naturlig skeive nei. burde sikkert prøvd å rette dei opp litt, men gjorde ikkje så mykje med bilda før eg publiserte dei i går. Var som sagt vanskelig å finne ein skikkelig plass til stativet, så når eg fann ein så var det berre å rotere hovudet eg kunne gjere, ikkje aktuelt å flytte på stativet for å få rettare vinklar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå