johan1 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 hvordan og hvor pa ballen ma jeg treffe for a fa en bra bakoverskru? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) da må du vel prøve å få ganske så lavt treffpunkt på ballen. Endret 11. juni 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
deluxerz Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Vist du treffer me strak rist på mitt underballen , vill ballen få en underskru Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Må ikke akkuratt midt under ballen, spørs om man vil at den også skal skru til siden samtidig som det er underskru Lenke til kommentar
deluxerz Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Må ikke akkuratt midt under ballen, spørs om man vil at den også skal skru til siden samtidig som det er underskru Vist du treffe mitt underballen er det letter å kontrolere og få en nydelig dupp Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg vet det. Jeg sa aldri at det ikke er lettere. Jeg skrev bare at det finnes flere metoder Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Jeg tror at hvis man skal få til bakoverskru så er man nødt til å ha litt ytterskru i tilleg. Jeg studerte nøye målet til Yaya Touré mot Inter i fjor og først forsto jeg ikke hvordan han klarte å fulføre skuddet og i tilleg få bakoverskru. Han fikk både ytterskru og bakoverskru. Det du må gjøre da er å: Treffe litt til på venstresiden (forutsatt at du er høyrebent), lavt på ballen, med høyresiden av foten. Du må fulføre skuddet lavt, og et etterhopp kan være til god hjelp. Du må også lene deg forover slik at benet holdes så lavt som mulig. Du skal ikke ha ballen på foten hele tiden, men la ballen skli av tidlig så det ikke blir en forover skru istedet. Så kan du jo også studere skudd som har bakoverskru Edit: Tror også det kan hjelpe å ha litt avstand fra standfoten til ballen. Altså at standfoten er lengre mot venstre, omtrent skulderbredde. Endret 13. juni 2008 av Bolla29 Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Bakoverskru er jo noe av det enkleste som finnes. Det er jo nesten som en chip, bare mye lengere. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Bakoverskru er jo noe av det enkleste som finnes. Det er jo nesten som en chip, bare mye lengere. Å gå er det enkleste som finnes. For vi som kan det. Man må jo trene seg opp til å få god kraft på bakoverskru og jeg tror nok johan1 spør om det og ikke bare om hvordan få bakoverskru. Jeg syns hvertfall ikke at bakoverskru er særlig enkelt. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Bakoverskru er jo noe av det enkleste som finnes. Det er jo nesten som en chip, bare mye lengere. Å gå er det enkleste som finnes. For vi som kan det. Man må jo trene seg opp til å få god kraft på bakoverskru og jeg tror nok johan1 spør om det og ikke bare om hvordan få bakoverskru. Jeg syns hvertfall ikke at bakoverskru er særlig enkelt. hvordan jeg treffer er det jeg spør om og alt det andre Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 hvordan jeg treffer er det jeg spør om og alt det andre Ut ifra det jeg tror må du treffe lavt på ballen, litt til venstre, med høyre del av foten. Omtrent litt over de tre ytterste tærne dine. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Du må treffe sånn at skoen glir nedover og under ballen. Same prinsippet som i golf faktisk. Det blir som nevnt over her, ein lang chip. Skal du skyte hardt med det må du sjølvsagt finne ein teknikk der du sparker ned på ballen for å få bakoverskru og samtidig får kraft nok til at skotet kan gå i mål. Edit: Same sak med billiard. skal du få backspin på den kvite kula må du støte under midten av kula. Jo lenger ned du går, jo meir backspin, men det blir og ein større risiko for at kula hopper og mister farten. Endret 14. juni 2008 av Zeph Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 hvordan jeg treffer er det jeg spør om og alt det andre Vi har jo svart på det nå vel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Er ikke helt sikker på om det er dette du mener, men kanskje visst du: Tar tre meter sats, springer beint fram og dundrer ballen i 45 grader ned i bakken. Ikke strekk rista, bare ta foten bakover. Den får somregel en pen skru. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå