Gå til innhold

Baldur's Gate - full pakke

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe Baldur's Gate, både 1 og 2, med alle expansions? Finnes det noe std hvor jeg kan kjøpe ALLE spillene i én og samme pakke? Har hørt mye possitivt om dette spillet men siden jeg er 14, og spillet visstnok er ganske gammelt, har jeg aldri hatt sjangse til å spille det! Jeg bryr meg ikke om at grafikken er utgått (men hørt at man kan installere en mod som gir 1'ern like god grafikk som 2'ern, noen som vet noe mer?) og er veldig interessert i å skaffe meg disse spillene.

EDIT: Fant en link: http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.fi...ng?VareID=20340 og lurer på om dette er "Full pakke?"

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både ja og nei.

Du har jo i tillegg et par Baldur's Gate spill til konsoll (Dark Alliance), men så vidt jeg har forstått så er disse noe ganske annet enn det du får servert her. Uten at jeg har spilt noen av Dark Alliance spillene, har jeg fått inntrykk av at disse på ingen måte kan måle seg med BG1 & 2, og at de i liten grad appellerer til spillere av de originale spillene.

Lenke til kommentar
Kjøp "Ultimate Dungeon & Dragons"

Enig med Gnålern. Har selv kjøpt Ultimate Dungeons and Dragons og du får mye for pengene.

klarer ikke/orker ikke finne link nå, men Ultimate D&D inneholder:

Neverwinter Nights + 2 expansions

Dragonshard

Baldurs Gate 1 + expansion

Baldurs Gate 2 + expansion

Demon Stone

Icewind Dale + expansion

Icewind Dale 2

Temple of Elemental Evil

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan kjøpe Baldur's Gate, både 1 og 2, med alle expansions? Finnes det noe std hvor jeg kan kjøpe ALLE spillene i én og samme pakke? Har hørt mye possitivt om dette spillet men siden jeg er 14, og spillet visstnok er ganske gammelt, har jeg aldri hatt sjangse til å spille det! Jeg bryr meg ikke om at grafikken er utgått (men hørt at man kan installere en mod som gir 1'ern like god grafikk som 2'ern, noen som vet noe mer?) og er veldig interessert i å skaffe meg disse spillene.

EDIT: Fant en link: http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.fi...ng?VareID=20340 og lurer på om dette er "Full pakke?"

Har du spillt Neverwinter nights 1? Hvis nei, så ville jeg heller gått for det. Det er like billig omtrent nå, penere grafikk med kulere effekter, mye samme gode stilen i handling og scenarioer (også laget av Bioware), et fortsatt levende og ivrig online-miljø med bl.a. masse gode ekstra-kampanjer man kan spille gratis, random item-system (stort pluss synes jeg), og

3. ruleset D&D regler som har mer variasjon og innhold enn Baldurs gate-systemet, bl.a. med masse nye skills og feats man kan spesialisere seg i.

Endret av Tokse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...