ara Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Heisann dere. Hadde nettopp inne min nokia 7390 til reperasjon hos komplett. Nå når jeg får telefon tilbake og skal gå inn på minnekortet mitt får jeg opp melding om å taste passord. Greia er at jeg har ikke noe passord på minnekortet. Har prøvd og trykket inn sikkerhetskoden og alt annet men ingenting funker. Så jeg sitter her småfrustrert, ossen i alledager får jeg åpna opp minnekortet mitt. Noen som vet kanskje? Lenke til kommentar
Heloise Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Heisann dere. Hadde nettopp inne min nokia 7390 til reperasjon hos komplett. Nå når jeg får telefon tilbake og skal gå inn på minnekortet mitt får jeg opp melding om å taste passord. Greia er at jeg har ikke noe passord på minnekortet. Har prøvd og trykket inn sikkerhetskoden og alt annet men ingenting funker. Så jeg sitter her småfrustrert, ossen i alledager får jeg åpna opp minnekortet mitt. Noen som vet kanskje? Har akkurat det samme problemet. Måtte resette telefonen pga. mms problem... Nå funker mms men Minnekortet krever et passord, jeg har ALRDI hatt passord på det! -_- Temmelig frustrerende, NOEN må vel ha et svar på dette problemet? :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå