akristina92 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Mener det er slik at tranq-gun-"kills" bare gjelder på beauty-formen deres, uavhengig av hvordan du tar knekken på beast-formen deres. For å skade Crying Wolf må du vente til hun "dukker opp" fra "drakten" (hele ulve-maskin-greia hun sitter i) for å skyte deg med rifla si, det er da du slår til. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Njaei, jeg tror ikke det. Fordi som jeg har skjønt det må du ta de med tranq for at statuetten skal dukke opp i beauty form. Er dog ikke 100% sikker, hadde vært kjekt å vite dog Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Flaringo har rett. Skyt henne med nagant når hun reiser seg fra ulvemaskingreie. Bruk night vision så ser du om hun har reist seg mye bedre. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 hvordan skal man få tak i froske statuen? jeg brukte tranq på alle sammen, drepte ingen, men fant ingen statue, spiller på det letteste, må jeg bruke noe annet enn tranq? de ligger hvertfall på gulvet å sover Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Du skulle ha FROG-statuetten om du tar dem alle med tranq, eller lar de andre ta seg av dem, så lenge du ikke har skylden. Den står nede i garasjen/kjelleren ved siden av dekken ved døråpningen. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 fant den ikke altså, får prøve igjen da, kanskje jeg drepte en ved et uhell Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Sliter med en boss Nå har jeg drept vamp sikkert 20 ganger, men han bare spretter opp igjen. Hvordan skal man egentlig drepe han? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Drep han ved å skyte han så han faller om, og når han reiser seg igjen så bruker du "syringe"(denne finner du på items menyen din. For å bruke den går du bak han og holder inne R1. Da tar snake CQC og holder han i et grep. Trykk trekant med "syringe" fremme. Du kan også ta CQC på Vamp når han prøver å sparke deg. Bare dodge han og ta CQC. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Mulig noen har spurt før, men jeg har ikke kommet så langt og vil ikke lese mer enn nødvendig. Noen som har et tips til hvordan jeg får opp psyche igjen raskt. Prøver å bruke "mune" og ligge rolig, men det tar jo en evighet. Nevermind.. fant det ut Endret 21. juni 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Stresset må vel ned på null før psyken bygger seg opp? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Compress funker finfint, men stresset trenger ikke å ligge på null for å få psychen til å bygge seg opp. Streset gjør at Snake skjelver når han sikter, men mulig at det også gjør at psychen bygger seg opp saktere. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Noen som kan forklare til meg hva disse merkelige seriene/reklamene på starten av spillet er? og den dama som sang nummerer mens hun stekte egg? Eller er dette noe jeg får vite mer om ettersom jeg kommer lengre ut i spillet? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Det på starten er tv-program. Du kan bytte kanaler med x-knappen og venstre analogspak, tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Noen som kan forklare til meg hva disse merkelige seriene/reklamene på starten av spillet er? og den dama som sang nummerer mens hun stekte egg? Eller er dette noe jeg får vite mer om ettersom jeg kommer lengre ut i spillet? nei du får ikke vite noe mer om de tingene. det er egentlig ikke relevant til historien heller. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Noen som kan forklare til meg hva disse merkelige seriene/reklamene på starten av spillet er? og den dama som sang nummerer mens hun stekte egg? Eller er dette noe jeg får vite mer om ettersom jeg kommer lengre ut i spillet? ho jenta som synger tall mens ho lager egg? det får du vite mer om etterhvert,hm. foreslår at du går til main menu og ser mission briefing 1, så fortstår du litt lettere! Noen som vet hvorfor ikke mission briefing 1 kommer opp av seg selv ? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Noen som kan forklare til meg hva disse merkelige seriene/reklamene på starten av spillet er? og den dama som sang nummerer mens hun stekte egg? Eller er dette noe jeg får vite mer om ettersom jeg kommer lengre ut i spillet? ho jenta som synger tall mens ho lager egg? det får du vite mer om etterhvert,hm. foreslår at du går til main menu og ser mission briefing 1, så fortstår du litt lettere! Noen som vet hvorfor ikke mission briefing 1 kommer opp av seg selv ? Men faen, er det en mission briefing 1? Trodde det bare var fra og med mission 2. Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Men faen, er det en mission briefing 1? Trodde det bare var fra og med mission 2. Heh.. jeg oppdaget mission briefing 1 med en tilfeldighet. Heldigvis før jeg begynte på nr. 2. Noe som forresten vet om en måte å installere "hele" spillet på? Ble skikkelig irriterende her igår når jeg skulle vise en venn noen klipp fra spillet og hver gang jeg loadet et game fra en annen act så måtte jeg installere den act'en på nytt. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Tv programene i starten av spillet er absoultt relevant til spillet. Så vidt jeg kan se er det propaganda fra de forskjellig PMCene. Indoktrinering er vel et nøkkelord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Tv programene i starten av spillet er absoultt relevant til spillet. Så vidt jeg kan se er det propaganda fra de forskjellig PMCene. Indoktrinering er vel et nøkkelord. ja men det er ingen dirkete relevanse til selve historien i sin helhet.. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Noen som kan forklare til meg hva disse merkelige seriene/reklamene på starten av spillet er? og den dama som sang nummerer mens hun stekte egg? Eller er dette noe jeg får vite mer om ettersom jeg kommer lengre ut i spillet? ho jenta som synger tall mens ho lager egg? det får du vite mer om etterhvert,hm. foreslår at du går til main menu og ser mission briefing 1, så fortstår du litt lettere! Noen som vet hvorfor ikke mission briefing 1 kommer opp av seg selv ? Men faen, er det en mission briefing 1? Trodde det bare var fra og med mission 2. hehe er helt i starten hvis du bare hopper inn på briefings, var så heldig at jeg fant det ut, det er så absolutt min favoritt briefing! sunny ftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå