frostbitten Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Gjorde det på normal uten store vanskeligheter. Begynte på hard og kom til Mk. II uten å slite så veldig. Fikk advarsel om at klokka var over 6 under installasjon av act 1, så jeg gikk til sengs snart etterpå. Kanskje greiere å gjøre det på normal før du hiver deg på hard. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Okai - noen MÅ svare meg. Jeg har nå kommet meg et stykke lenger, men når det sies "no alarms", menes det da alle formerer for alarm, eller kun alarmberedskap? Fordi per nå sliter jeg veldig med et punkt hvor soldaten akkurat klarer å se meg, ergo alarm, før han besvimer og alarmen forsvinner ... Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 får jeg ikke alle gun-poenga over til den nye savinga når jeg starter med en ny en? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Okai - noen MÅ svare meg. Jeg har nå kommet meg et stykke lenger, men når det sies "no alarms", menes det da alle formerer for alarm, eller kun alarmberedskap? Fordi per nå sliter jeg veldig med et punkt hvor soldaten akkurat klarer å se meg, ergo alarm, før han besvimer og alarmen forsvinner ... hvis det står "Alert" er du føkkt, caution er greit. runna spillet på 4 timer og 30min nå.. hehe ganske kort spill egentlig. steike bra, men det er ikke spill med cut-scenes, det er cut-scenes med spill. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Spiller gjennom på nytt nå og har sikkert brukt 6-7 timer på bare første act. Rett og slett fordi jeg koser meg slik med å tulle rundt. Du kan få mye gameplay ut av dette, selv om spillet ikke gjør det obligatorisk. Mens andre spill tvinger deg til å spille repeterende brett om og om igjen, kan du i MGS velge hvor mye du vil gjøre av de forskjellig tingene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 det er sant, brukte rundt 20timer på første gjennom spilling Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jo. funker ikke for meg begynner med 13k eller noe Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Da har du kanskje ikke lastet den forrige saven din, men begynt på en helt ny? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har glemt passord på konami og gamer id, hvor kan jeg få "recover passord"? Finner ikke noen slik link Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 akkurat begynt på nytt på det letteste kun for å ikke lage noen alerter eller å drepe noen, kommer til å bli en utfordring, men denne gangen blir det mer sniking og stealth, istedet for å skyte alt som beveger seg:P Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hvordan skal jeg få Laughing Octepus dukken til å "dukke" opp? Uansett hva jeg gjør, er den ikke der? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Dukken? Mener du Laughing Octopus, som i første boss-fight? Med "dukke opp", mener du da hun har gjemt seg? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hehe, nei nei. Jeg mener actionfiguren en kan få et sted hvor man sloss med henne. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Åååja, nei da må jeg bare beklager, for jeg har'ke peiling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Har glemt passord på konami og gamer id, hvor kan jeg få "recover passord"? Finner ikke noen slik link Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hehe, nei nei. Jeg mener actionfiguren en kan få et sted hvor man sloss med henne. Som du sikkert vet må du ta henne utelukkende med tranq-gun. Mens hun er i beauty-fasen finner du octostatueten oppå en seng, i rommet ved siden av MIR-skanneren. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hehe, nei nei. Jeg mener actionfiguren en kan få et sted hvor man sloss med henne. Som du sikkert vet må du ta henne utelukkende med tranq-gun. Mens hun er i beauty-fasen finner du octostatueten oppå en seng, i rommet ved siden av MIR-skanneren. vel - It's a little to late for that ... Får ta det neste gang. Men takk. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal ta Crying Wolf med tranq? Har nå prøvd både tranq pistol, hagle med v-ring, rifle (nagant) og granatkaster med stun. Ingenting har så langt gjort noe med pysken hennes ... Er ille nok at jeg konstant blir oppdaget av de ******** froskene, og må loade. Men jeg for altså heller ikke gjort noen form for skade på Wolf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå