Gå til innhold

MGS4: Tips & Triks


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okai - noen MÅ svare meg. Jeg har nå kommet meg et stykke lenger, men når det sies "no alarms", menes det da alle formerer for alarm, eller kun alarmberedskap? Fordi per nå sliter jeg veldig med et punkt hvor soldaten akkurat klarer å se meg, ergo alarm, før han besvimer og alarmen forsvinner ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Okai - noen MÅ svare meg. Jeg har nå kommet meg et stykke lenger, men når det sies "no alarms", menes det da alle formerer for alarm, eller kun alarmberedskap? Fordi per nå sliter jeg veldig med et punkt hvor soldaten akkurat klarer å se meg, ergo alarm, før han besvimer og alarmen forsvinner ...

 

hvis det står "Alert" er du føkkt, caution er greit.

 

runna spillet på 4 timer og 30min nå.. hehe ganske kort spill egentlig.

steike bra, men det er ikke spill med cut-scenes, det er cut-scenes med spill.

Lenke til kommentar

Spiller gjennom på nytt nå og har sikkert brukt 6-7 timer på bare første act. Rett og slett fordi jeg koser meg slik med å tulle rundt. Du kan få mye gameplay ut av dette, selv om spillet ikke gjør det obligatorisk. Mens andre spill tvinger deg til å spille repeterende brett om og om igjen, kan du i MGS velge hvor mye du vil gjøre av de forskjellig tingene.

Lenke til kommentar
Hehe, nei nei. Jeg mener actionfiguren en kan få et sted hvor man sloss med henne.

 

Som du sikkert vet må du ta henne utelukkende med tranq-gun.

 

Mens hun er i beauty-fasen finner du octostatueten oppå en seng, i rommet ved siden av MIR-skanneren.

 

vel - It's a little to late for that ... Får ta det neste gang. Men takk.

Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal ta Crying Wolf med tranq? Har nå prøvd både tranq pistol, hagle med v-ring, rifle (nagant) og granatkaster med stun. Ingenting har så langt gjort noe med pysken hennes ...

 

Er ille nok at jeg konstant blir oppdaget av de ******** froskene, og må loade. Men jeg for altså heller ikke gjort noen form for skade på Wolf.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...