frostbitten Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Regnes de FROGS-jævlene som kommer før Laughing Octopus som kills hvis du dreper de? Jeg skøyt nemlig alle med tranq og ventet i noen minutter, men det kom aldri noen boss. Skal det være veldig vanskelig å komme gjennom slutten av act 2, hvor du står på kjøretøyet til Drebin, uten å drepe noen mennesker? Fikk nemlig 10 kills totalt i act, og lurer på hvor langt jeg må loade tilbake. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Regnes de FROGS-jævlene som kommer før Laughing Octopus som kills hvis du dreper de? Jeg skøyt nemlig alle med tranq og ventet i noen minutter, men det kom aldri noen boss. Skal det være veldig vanskelig å komme gjennom slutten av act 2, hvor du står på kjøretøyet til Drebin, uten å drepe noen mennesker? Fikk nemlig 10 kills totalt i act, og lurer på hvor langt jeg må loade tilbake. Ja det Frogs'ene gjelder som vanlige mennesker og vil derfor gjelde som drepte om du skulle gjøre det. Det er ikke så vanskelig som du kanskje skulle tro. Det som er viktig å huske på er at de folkene med "Power Suit" ikke kan drepes da de er vanlige personer de også. En meget effektiv måte å ta disse er å ha en hagle med V-Ring ammo som bare vil gjøre folk bevisstløs etter nok skudd. Det som også kan bli litt problematisk er etter det første området, altså første gang du treffer på Gekko'er. Her er det jo også folk, så du må alltid være observant på om en klatrer opp foran kanonen. Om du treffer de i det de klatrer opp, kan det være vanskelig å oppfatte. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Takk for svar. Folka med "Power Suit" ignorerte jeg lett. En ting som også bekymra meg var at hvis du sparka ned folk fra bilen så forsvant liket. Hvilket som kan tyde på at de døde. Ble en del uheldige kills med kanonen første gangen, ja. Fikk 8 kills totalt ved slutten nå. Skal ta bossen på nytt, uten å drepe froskene. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Takk for svar. Folka med "Power Suit" ignorerte jeg lett. En ting som også bekymra meg var at hvis du sparka ned folk fra bilen så forsvant liket. Hvilket som kan tyde på at de døde. Ble en del uheldige kills med kanonen første gangen, ja. Fikk 8 kills totalt ved slutten nå. Skal ta bossen på nytt, uten å drepe froskene. Neida. Ta alle sammen, gå rundt en liten stund til du hører en manisk latter, så begynner kampen. Ta henne og de neste to Beasts med tranq-gun og plukk opp statuettene som angitt i første post under bonusvåpen og du får Solar Gun, en stun gun som fungerer dritbra som går på solenergi (på magisk vis, ikke teknisk). Stå ute og trykk O så lades den. Har masse skudd per ladning også! For Screaming Mantis bruker du bare Mantis Doll (tar både liv og psyche på en gang), og plukk opp statuetten der du kom inn i rommet. Få tak i Stun Gun, og hvis du har 500k Drepin points ved Act 5, kjøp Tanegashima-rifla, kan kjøre opp en hvirvelvind som hiver ut en hel mengde items og KOLOSSALT med ammo! Kverker alle i veien for den også. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Takk for svar. Folka med "Power Suit" ignorerte jeg lett. En ting som også bekymra meg var at hvis du sparka ned folk fra bilen så forsvant liket. Hvilket som kan tyde på at de døde. Ble en del uheldige kills med kanonen første gangen, ja. Fikk 8 kills totalt ved slutten nå. Skal ta bossen på nytt, uten å drepe froskene. Bare husk og ikke bruk granater eller andre eksplosiver mens du sloss mot Laughing Octopus. Det kan fort resultere i at noen av de sovenede/bevistløse Frogs'ene dør. Jeg lærte dette på den harde måten. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) EDIT: Glem det, trodde det var snakk om statuettene for Solar Gun... Endret 18. juni 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Da var man gjennom på Solid Normal uten kills, alerts eller continues. Fordi jeg bare brukte tranq-gun på bosser, ble jeg fint nødt til å hive i meg 3 rations fra start til slutt. Nå begynner morroa på Hard. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Uff, tror jeg trenger litt hjelp. Om jeg kommer meg igjennom hele spillet uten å drepe noen, samt ingen alarmer - får jeg da både solar gun og stealth camo? Fordi per nå virker det umulig å klare både og. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 For å få Solar Gun må du få alle dukkene som du finner i området rundt bossene etter at du har tatt beast-delen med tranq-gun. Stealth camo og bandana får du etter å runde spillet uten kills og alerts. Hvor er det du står fast? Denne er forresten fin. Lykke til. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvordan tar jeg Vamp? Han bare regenner hp. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvordan tar jeg Vamp? Han bare regenner hp. http://www.google.no/search?q=mgs+kill+vam...lient=firefox-a Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Han regenererer HP på grunn av nanomaskinene hans. Hvordan kan du hindre det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 står to poster over, bruk sprøyta du fikk, er på items. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Er det noen som har klart hele spillet uten alarm, samt uten å drepe noen? Jeg har prøvd veldig lenge nå på Big Boss hard, men tror jeg skal prøve på "normal" heller - kommer meg rett og slett ikke forbi første steg - altså før man får tranq gun. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Dere som angivelig har klart spillet uten alerts eller kills - Er dere sublime superhumans, eller loader dere hvis det skulle gå galt? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Er det noen som har klart hele spillet uten alarm, samt uten å drepe noen? Jeg har prøvd veldig lenge nå på Big Boss hard, men tror jeg skal prøve på "normal" heller - kommer meg rett og slett ikke forbi første steg - altså før man får tranq gun. Er folk som har gjort det her, ja. Hvis du ikke klarer det bør du nok sette ned vanskelighetsgraden. Synes det er forholdsvis enkelt å skaffe tranq uten å bli sett på Big Boss hard. Har med andre ord startet litt for å prøve på dette, men tviler på at jeg gidder fullføre det. I hvertfall foreløpig. Det er bare altfor fristende å drepe noen til tider... Regner med jeg blir å kjøre gjennom på Big Boss hard uten å prøve på noe annet enn å komme gjennom enda en gang. Hvis jeg da ikke har nok Drebin points til å kjøpe Stealth blir jeg nok å prøve på det du gjør. Endret 18. juni 2008 av qweac Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 seff må man loade, ingen klarer det uten å gjøre det. men det er ganske irriterende, for man må gå helt ut til titel screen å loade. shadow moses er et sant helvete, massevis av loading Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå