Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 vet noen koden/kodene som kan brukes på extra menyen? Dete har jeg også spurt om. Ligger vel godt gjemt et eller annet sted inne i spillet... det er noe Konami legger ut senere, sikkert for Stealthcamo og bandana for de som ikke gidder å gjøre det selv. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 finner ikke naomi har lett i evigheter Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hun er da merket av på kartet? Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 finner ikke naomi har lett i evigheter Kom deg til taket av bygningen, der er det et hull du kan hoppe ned i. Nuff said Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 ikke den, da hun blir kidnappet. men fant istad, begynner nå på act 3 Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 but yo, hvordan tar jeg tak i noen bakfra? knocker noen ut? har kjørt heavy tranq-game Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 ... Flere spørsmål, blant annet det over, finner du forklart ypperlig, illustrert med bilder i brukerhåndboken til spillet. Den er ikke fryktelig tykk, og forklarer nok bedre enn hva vi her på forumet kan gjøre. Bare et lite tips. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvordan i hompetitten tar jeg Screaming Mantis uten å kverke henne? Altså uten Mantis Doll for å riste henne i filler? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Tør jeg spørre hvorfor du skulle gjøre det? Edit: Telles ikke som kill dersom du bruker tranquilizer i "fase 2". Endret 17. juni 2008 av Inxs Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Du bruker vel gjerne den andre dollen? Du får to "dolls". Dessuten tror jeg at man kan bruke vanlige våpen på bossene, men derimot tranq når de har kledd av seg "skallet". Dobbeltsjekk dog det siste Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 but yo, hvordan tar jeg tak i noen bakfra? knocker noen ut? har kjørt heavy tranq-game holder inne R1 til de besvimer. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Vel, jeg skal ha Solar Gun, da må jeg ta Beast-kampene uten å drepe dem for å få statetter av dem som man plukker opp under Beauty-delen. Altså bruke blå-markerte våpen. Sorrow Doll desverre er ubrukelig, "This weapon is useless!" skriker hun bare når Sorrow-skuddene går rett gjennom henne. Tranq-skuddene er like effektive som løskrutt mot et slagskip, stun grenades like så. Heller ikke tranq-sniperen funker. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Men som sagt, er du sikker på at du må bruke tranq-våpen i første fasen? Fordi jeg er rimelig sikker på at man kun trenger å bruke tranq gun etter hun har kledd av seg skallet. Lagre spillet, så prøver du Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Seriøst, og følge etter han mannen i den østeuropeiske byen full av vakter. wtf. er umulig og finne han når han er ute av syne Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg skal ikke ha facecamo, jeg skal ha statuetten man plukker opp. Var i alle fall slik at man bedøvde i Beast-fasen og plukket statuetten opp i Beauty-fasen på de tre forrige (før man drepte/bedøvde beauty'ene)... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Seriøst, og følge etter han mannen i den østeuropeiske byen full av vakter. wtf. er umulig og finne han når han er ute av syne bruk Solid Eye Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 visst jeg får big boss emblem vil jeg da få våpena fra fox emblem? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 S-r-ex, jeg er ganske sikker på at du får statuetten selv om du bruker mantis doll. Men det har du vel kanskje funnet ut selv allerede. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Vel, jeg skal ha Solar Gun, da må jeg ta Beast-kampene uten å drepe dem for å få statetter av dem som man plukker opp under Beauty-delen. Altså bruke blå-markerte våpen. Sorrow Doll desverre er ubrukelig, "This weapon is useless!" skriker hun bare når Sorrow-skuddene går rett gjennom henne. Tranq-skuddene er like effektive som løskrutt mot et slagskip, stun grenades like så. Heller ikke tranq-sniperen funker. Som du allerede har illustrert, så fungerer ikke noen andre våpen enn Mantis dukken på henne. Det skal da ikke være verdens vanskeligste ting å tenke seg frem til at det er enesste måten å ta henne på? Uansett, så finner du dukken hennes etter å ha brukt Mantis dukken på henne, altså når hun har kommet ut av "Beast" formen. Dukken er lokalisert i gangen hvor Snake kom inn i rommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå