Gå til innhold

MGS4: Tips & Triks

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
vet noen koden/kodene som kan brukes på extra menyen?

Dete har jeg også spurt om. Ligger vel godt gjemt et eller annet sted inne i spillet...

det er noe Konami legger ut senere, sikkert for Stealthcamo og bandana for de som ikke gidder å gjøre det selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
but yo, hvordan tar jeg tak i noen bakfra? knocker noen ut?

har kjørt heavy tranq-game

holder inne R1 til de besvimer.

Lenke til kommentar

Vel, jeg skal ha Solar Gun, da må jeg ta Beast-kampene uten å drepe dem for å få statetter av dem som man plukker opp under Beauty-delen. Altså bruke blå-markerte våpen. Sorrow Doll desverre er ubrukelig, "This weapon is useless!" skriker hun bare når Sorrow-skuddene går rett gjennom henne. Tranq-skuddene er like effektive som løskrutt mot et slagskip, stun grenades like så. Heller ikke tranq-sniperen funker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Seriøst, og følge etter han mannen i den østeuropeiske byen full av vakter.

wtf. er umulig og finne han når han er ute av syne :(

bruk Solid Eye

Lenke til kommentar
Vel, jeg skal ha Solar Gun, da må jeg ta Beast-kampene uten å drepe dem for å få statetter av dem som man plukker opp under Beauty-delen. Altså bruke blå-markerte våpen. Sorrow Doll desverre er ubrukelig, "This weapon is useless!" skriker hun bare når Sorrow-skuddene går rett gjennom henne. Tranq-skuddene er like effektive som løskrutt mot et slagskip, stun grenades like så. Heller ikke tranq-sniperen funker.

Som du allerede har illustrert, så fungerer ikke noen andre våpen enn Mantis dukken på henne. Det skal da ikke være verdens vanskeligste ting å tenke seg frem til at det er enesste måten å ta henne på? Uansett, så finner du dukken hennes etter å ha brukt Mantis dukken på henne, altså når hun har kommet ut av "Beast" formen. Dukken er lokalisert i gangen hvor Snake kom inn i rommet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...