Konnis Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Bare jeg som er irritert over.. muligens spoiler angående våpen hvor mange, og hvor lett man får tak i våpen? Irriterende å ha spilt i en time og ha flere maskingevær, pistol, tranquilizer og sniper Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Synes det egentlig er greit. Vil man snike mest mulig bruker man nesten aldri annet enn pistolen. Vil man run and gun så er det greit med mye våpen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 enda mer teit hvor fort en lyddemper blir ødelagt.. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 De koster jo nesten ikke noe så er bare å kjøpe mange jeg kjøpte 10 stk helt på starten og har nå spilt i ca 6 timer og jeg har enda 5-6 stk igjen. Men er det ingen andre som har problemer med lommelykten man fester på våpen? Den lyser bare i 2 sec når jeg sikter så skrur den seg av. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) I forhold til MGS 3, så blir ikke lyddemperene ødelagt fort. Det tar ca 3 magasin for at en lyddemper blir ødelagt i MGS 4, i MGS 3 var det snakk om halvannet. Med andre ord er de dobbelt så effektive. Men uansett så er de meget billige så det burde ikke være noe problem å skaffe seg nok Drebin poeng til å kjøpe nye. Men skulle de være for dyre, kan du slå av spillet, og endre på PS3'ens dato slik at det blir en søndag eller onsdag. På disse dagene har Drebin salg, og alle hans varer vil være 20% billigere. Shaker: Jeg har opplevd det samme, så tror at det er snakk om en bug. Har hvertfall ikke klart å finne en løsning på det til nå. Men igjen, så er det ikke så viktig med lykten at det gjør noe for gameplayet. Forreten så får man Drebin poeng for å selge våpen som man allerede har til Drebin. Dette skjer automatisk når du går over det nevnte våpenet. Men man får også Drebin poeng når man ødelegger en Gekko eller andre lignende mekaniske maskiner. Man får også Drebin poeng på slutten av hver "Act" ut i fra hvordan man har spilt. Har man tatt mange våpen, brukt få til ingen "continues", vært oppdaget minst mulig også videre gir flere Drebin poeng. Og når en kommer til "Act 4" vil en også få Drebin poeng ved å sette i verk noen av Snake's minner. Håper dette hjalp. Endret 13. juni 2008 av DeNile Lenke til kommentar
ashle2k Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Spilt rundt 5 timer nå, tror jeg.. Og det er veldig bra! Men kommet til Laughing Octopus nå, og etter et par forsøk har jeg forstått at det er vanskelig å være nybegynner.. Noen tips? Spiller på solid normal(?)tror jeg. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Bruk Solid Eye for å finne henne (jeg gikk tom for batteri, så jeg måtte finne henne ved hjelp av radaren, for så å skyte der jeg trodde hun gjemte seg), løp mye rundt når hun ikke står stille, bruk et automatvåpen, eventuelt en RPG om du har det, spis mye for å få liv om du holder på å dø, og ja... det er vel alt jeg kommer på i slengen. Om ingenting jeg har skrevet her hjelper deg, så kan du prøve å forklare akkurat hva du sitter fast på (et spesielt angrep for eksempel). Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Store problemer med å ta CQC på bosses hvordan tar man CQC når han reiser seg opp trykker jeg CQC knappen der men han bare slår meg vekk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvor skal jeg? Act 2 (mansion) finner ikke veien til Naomi. ingen stender ut av området rundt mansion Lenke til kommentar
goggys Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvor skal jeg?Act 2 (mansion) finner ikke veien til Naomi. ingen stender ut av området rundt mansion Du skal inn i det ene huset som står der. Hvis du går helt til topps finner du en vei inn til det andre huset. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Hvor skal jeg?Act 2 (mansion) finner ikke veien til Naomi. ingen stender ut av området rundt mansion Inne i huset kan du gå ned i en kjeller som fører ut av området. Edit: Litt sen, og tenker jeg på feil sted nå, eller er det flere måter å komme seg dit? Endret 13. juni 2008 av Inxs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 ja, fant det ut rett etter jeg hadde postet Lenke til kommentar
Agg Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Store problemer med å ta CQC på bosses hvordan tar man CQC når han reiser seg opp trykker jeg CQC knappen der men han bare slår meg vekk Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor På Vamp? Jeg skjøt ham såpass at han "døde" så løp jeg bort og grep tak i ham i det han reiste seg opp Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hjelp med act 5? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Siste The Beauty and the Beast altså. Sliter med denne bossen, får ikke skada hun engang. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) skyt dokkene. Og bruk ei sprøyte slik at ho ikke kan kontrollere deg. Endret 14. juni 2008 av NothgaliC Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hjelp med act 5? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Siste The Beauty and the Beast altså. Sliter med denne bossen, får ikke skada hun engang. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Først bruker du den "naone-dings-sprøyten" på deg selv, så skyter du dukkene hun har hengende slik at hun mister begge, så plokker du begge dukken opp, også skyter du den dukken med gassmaske på henne. Derfra skal du nok finne ut av det Etter jeg fant ut av det klarte jeg det på ca et min. Beklager litt rotete, men men. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Fant det ut etter å ha snakka med Otacon mens jeg tok bossen. Ble veldig kjapt ferdig med den i forhold til de andre. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hvordan får jeg brukt itemsa jeg får når jeg har runda spilla? som de vestene og dressen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hvordan får jeg brukt itemsa jeg får når jeg har runda spilla? som de vestene og dressen? load siste save. da får du spm om hvilken vansklighets grad du vil ha. jeg lurer på om det er noen som har fått tak i xm8 rifla? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Skjer med spoilere da? Nå skal jeg i hvertfall ikke lese mer i denne tråden før jeg har gjort ferdig siste rest av spillet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå