Gå til innhold

MGS4: Tips & Triks


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et lite problem her med å få fox rank.

 

jeg har klart første act

0 contiues

0 alerts

0 deaths

0 kills

osv..

 

so far so good, men i slutten av act 2 har jeg et lite problem, når debrin kjører tangsen.. han kjører ned folk som en maniac! blir det regnet som mine kills??? hvordan i f** skal jeg ungå det??

 

etter jeg har klart act 2, ender det opp med at jeg har 4 - 7 kills det varierer litt. har prøvd et par ganger. Hvordan ungår jeg de Killsa? any tips?

Lenke til kommentar
Har et lite problem her med å få fox rank.

 

jeg har klart første act

0 contiues

0 alerts

0 deaths

0 kills

osv..

 

so far so good, men i slutten av act 2 har jeg et lite problem, når debrin kjører tangsen.. han kjører ned folk som en maniac! blir det regnet som mine kills??? hvordan i f** skal jeg ungå det??

 

etter jeg har klart act 2, ender det opp med at jeg har 4 - 7 kills det varierer litt. har prøvd et par ganger. Hvordan ungår jeg de Killsa? any tips?

Det at Drebin kjører ned folk, har ingenting å si på killsa dine. BARE skytt Gekko's, ikke no anna.

Lenke til kommentar
quote]

Det at Drebin kjører ned folk, har ingenting å si på killsa dine. BARE skytt Gekko's, ikke no anna.

 

yupp, fant ut at det var jeg som sto bak de killsa ved å skyte de armoured suits folka:P, synes jeg leste et sted at dem ikke gjalt, men dem gjorde visst det ;)

Lenke til kommentar

Gå igjennom spillet med 0 kills, 0 death, 0 alerts...blablabla. på under 5 timer på det vanskligste, det virker helt sykt. Det er for å få BigBoss emblem. Aldri om jeg GIDDER å gjøre det i det hele tatt:p

 

Få mer Psych:

 

Trykk x-knappen når det er cutscenes, eller når psyken til Snake går ned når han blir lei seg

 

 

 

quote]

Det at Drebin kjører ned folk, har ingenting å si på killsa dine. BARE skytt Gekko's, ikke no anna.

 

yupp, fant ut at det var jeg som sto bak de killsa ved å skyte de armoured suits folka:P, synes jeg leste et sted at dem ikke gjalt, men dem gjorde visst det ;)

 

Hva skal man gjøre med de som hopper på bilen da? Bare la de slå deg? :o

Endret av mESA
Lenke til kommentar
Gå igjennom spillet med 0 kills, 0 death, 0 alerts...blablabla. på under 5 timer på det vanskligste, det virker helt sykt. Det er for å få BigBoss emblem. Aldri om jeg GIDDER å gjøre det i det hele tatt:p

 

Få mer Psych:

 

Trykk x-knappen når det er cutscenes, eller når psyken til Snake går ned når han blir lei seg

 

 

 

quote]

Det at Drebin kjører ned folk, har ingenting å si på killsa dine. BARE skytt Gekko's, ikke no anna.

 

yupp, fant ut at det var jeg som sto bak de killsa ved å skyte de armoured suits folka:P, synes jeg leste et sted at dem ikke gjalt, men dem gjorde visst det ;)

 

Hva skal man gjøre med de som hopper på bilen da? Bare la de slå deg? :o

 

Tranq gun sounds like a winner.

Lenke til kommentar

Regner med at man kan bruke tranquilizer gun og at det fungerer relativt bra, og selv om du kommer til å ta skade av de hvis du spiller på en middels vanskelighetsgrad, siden tranq ikke akkurat er det hurtigste våpenet å bruke, går det relativt greit. Hvis jeg husker rett skades du ikke særlig av angrepene deres, og du har vel en god del rations å bruke. Så vidt jeg vet ligger det en del rations spredt rundt omkring i hyttene og slikt?

Lenke til kommentar
Gå igjennom spillet med 0 kills, 0 death, 0 alerts...blablabla. på under 5 timer på det vanskligste, det virker helt sykt. Det er for å få BigBoss emblem. Aldri om jeg GIDDER å gjøre det i det hele tatt:p

 

Få mer Psych:

 

Trykk x-knappen når det er cutscenes, eller når psyken til Snake går ned når han blir lei seg

 

 

 

quote]

Det at Drebin kjører ned folk, har ingenting å si på killsa dine. BARE skytt Gekko's, ikke no anna.

 

yupp, fant ut at det var jeg som sto bak de killsa ved å skyte de armoured suits folka:P, synes jeg leste et sted at dem ikke gjalt, men dem gjorde visst det ;)

 

Hva skal man gjøre med de som hopper på bilen da? Bare la de slå deg? :o

 

Tranq gun sounds like a winner.

 

Men så faller de ikke av bilen med det da, eller gjør de? Kjørte ikke mye Tranq-g når jeg spilte gjennom:o

Lenke til kommentar
Gå igjennom spillet med 0 kills, 0 death, 0 alerts...blablabla. på under 5 timer på det vanskligste, det virker helt sykt. Det er for å få BigBoss emblem. Aldri om jeg GIDDER å gjøre det i det hele tatt:p

 

Få mer Psych:

 

Trykk x-knappen når det er cutscenes, eller når psyken til Snake går ned når han blir lei seg

 

 

 

quote]

Det at Drebin kjører ned folk, har ingenting å si på killsa dine. BARE skytt Gekko's, ikke no anna.

 

yupp, fant ut at det var jeg som sto bak de killsa ved å skyte de armoured suits folka:P, synes jeg leste et sted at dem ikke gjalt, men dem gjorde visst det ;)

 

Hva skal man gjøre med de som hopper på bilen da? Bare la de slå deg? :o

 

Tranq gun sounds like a winner.

 

Men så faller de ikke av bilen med det da, eller gjør de? Kjørte ikke mye Tranq-g når jeg spilte gjennom:o

 

dem kan du bare sparke ned fra tangsen ;)

Lenke til kommentar
For de som klatrer opp på Drebins tank, bruk knifestun (knife+R2), tranq reagerer de ikke på. CQC-kast kan gå, men brukte selv knifestun når jeg gikk gjennom for 0 kills/alerts/rations/deaths. Tar noen sekunder å lade opp igjen, men de folka er ufattelig trege.

 

Men hva skal man gjøre med GEKKO som blokkerer veien for Drebin? Skal man veksle på å bruke CQC, knifestun og å skyte GEKKO med det fastmonterte våpenet?

Lenke til kommentar
For de som klatrer opp på Drebins tank, bruk knifestun (knife+R2), tranq reagerer de ikke på. CQC-kast kan gå, men brukte selv knifestun når jeg gikk gjennom for 0 kills/alerts/rations/deaths. Tar noen sekunder å lade opp igjen, men de folka er ufattelig trege.

 

Selv brukte jeg Vortex Ring Ammo (er det M870'en som tar denne ammoen, husker ikke helt) oppå bilen på 0-kill spillet mitt, den funka veldig bra der og på Beastbossene.

Lenke til kommentar

Funny-Boss i akt 5:

 

 

Genialt når Psycho Mantis skal "lese data'en" til Snake, så trykker vi på X-knappen og en PS1 kommer frem, så sier han at hardware har forbedret seg siden den gang. Så da han skal styre kontrollen, er vilt klar, så er det ikke vibrering i kontrolleren :p

 

Endret av mESA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...